شناسهٔ خبر: 68225938 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تراکتور با پرسپولیس با داور ویدئویی؛

مقصد سومین VAR مشخص شد

مهر

محموله دستگاه VAR ترخیص شده از گمرک کشور قرار است در هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر تبریز نصب و راه اندازی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال کشور در هفته نخست لیگ برتر از دو دستگاه VAR در بازی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک و همچنین دیدار شمس آذر با استقلال تهران در استادیوم سردار آزادگان قزوین استفاده کرد.

مهدی تاج که بابت عدم دریافت پول از هزینه تخصص داده شده به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی از سوی وزارت ورزش برای خرید سیستم‌های داور ویدئویی گله مند است اقدام به پرداخت مبلغ خرید و آزادسازی آنها کرد تا تحت هر شرایط لیگ بیست و چهارم را با VAR آغاز کند.

مقدمات ورود دو دستگاه چینی دیگر خریداری شده به کشور نیز انجام شده است تا آنها در ورزشگاه‌های محل برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نصب و راه اندازی شوند.

حساسیت بازی پرسپولیس و تراکتور در تبریز در هفته دوم لیگ برتر باعث دستور تاج برای انتقال دستگاه VAR جدید به ورزشگاه یادگار امام خمینی شده است تا راه اندازی آن قبل از روز پنجشنبه هفته جاری انجام و تست‌گیری مورد تأیید فیفا صورت پذیرد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز ساعت ۱۹:۴۵ روز پنجشنبه اول شهریورماه در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود.

نظر شما