شناسهٔ خبر: 68223506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲ مربی و ۲ بازیکن به سپیدرود رشت پیوستند

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: ۲ مربی و ۲ بازیکن جدید به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند.

صاحب‌خبر -

رادنی دیدار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: منصور قربانی مربی دروازبان‌های سپیدرود با حضور در دفتر باشگاه، قرارداد خود را با سپیدرود تمدید کرد تا همچنان در فصل جدید نیز مسئولیت مربیگری دروازبان‌های سپیدرود را برعهده داشته باشد.

وی ادامه داد: قربانی دارای مدرک A مربیگری است و سال‌هاست که به عنوان مربی دروازبان در فوتبال مشغول به فعالیت است و در لیگ های برتر، دسته اول و دسته دوم در جایگاه مربی دروازبان‌های تیمهای سپیدرود رشت، چوکای تالش و داماش گیلان حضور داشته است.

وی افزود: همچنین فرهاد بهادرانی مربی فصل گذشته نیروی زمینی تهران با عقد قراردادی به کادرفنی تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوست تا این مربی در کنار اکبر میثاقیان سرمربی جدید سپیدرود، هدایت این تیم را در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور برعهده داشته باشد.

دیدار بیان کرد: این مربی فصل گذشته با تیم نیروی زمینی تهران موفق شدتا از رقابتهای لیگ دسته دوم به دسته یک کشور صعود کند و به جز آن بر روی نیمکت سپاهان اصفهان در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا به عنوان مربی حضور داشت و در لیگ دسته اول نیز مربیگری تیم ون پارس اصفهان را عهده دار بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در ادامه از پیوستن ۲ بازیکن جدید دیگر به تیم فوتبال سپیدرود رشت اشاره و خاطرنشان کرد: محمدرضا حیدری هافبک وسط فصل گذشته بعثت کرمانشاه با عقد قراردادی به تیم سپیدرود رشت پیوست.

وی گفت: حیدری ۲۵ ساله فوتبالش را از تیم گسترش فولاد تبریز آغاز کرد و موفق شد تا با تیم های پانیک تالش و کویر مقوای تهران از لیگ دسته سوم به دسته دوم صعود کند و فصل گذشته نیز در لیگ دسته دوم عضو تیم بعثت کرمانشاه بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: مهرام دامادی مدافع فصل گذشته شهرداری نوشهر که با این تیم موفق شد به لیگ دسته یک کشور صعود کند با عقد قراردادی به جمع بازیکنان سپیدرود ملحق شد.

دیدار بیان کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت پیش از این با امیرحسین اسماعیل زاده از نیروی زمینی، حسین خیری از داماش گیلان، امید نافذ و محمدرضا حیدری از بعثت کرمانشاه به عنوان بازیکن جدید و صادق صادقی و میلاد کرمانی مقام از بازیکنان فصل گذشته قرارداد امضا کرده است.

نظر شما