شناسهٔ خبر: 68223248 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی | لینک خبر

گام های بلند صنایع پیشرفته با اتکا به نیروهای داخلی و در راستای جهش تولید | وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در بازدید از شرکت پتروشیمی آرمان سپاهان گفت: اتکا به نیروهای داخلی در احداث صنایع پیشرفته و تولید محصولات با فناوری نوین و دانش‌بنیان در راستای جهش تولید را گامی بلند و ستودنی عنوان کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، «میثم مداحی» در این بازدید ضمن اشاره به بومی کردن فرآیند ساخت و تولید،  تلاش مدیران و کارگران در این مجموعه بزرگ فنی و مهندسی را باعث افتخار و مباهات دانست.

وی توجه به آراستگی سازمانی و ایمنی در این مجموعه را حاکی از توجه مدیران مجموعه به جزئیات برای حفظ سلامت و بهره‌وری برشمرد و تأکید کرد: در مجموعه‌هایی که نقش علم از تجربه بیشتر است توجه به این نکات موجب افزایش انگیزه در نیروهای انسانی می‌شود.

مداحی  توجه به نیروی انسانی را حائز اهمیت ذکر کرد و ضمن انتقاد به مجموعه‌هایی که منابع انسانی را ابزار کار می‌بینند تصریح کرد: اگر نگاه و نگرش به مدیریت منابع انسانی به عنوان سرمایه سازمان توجه شود آن سازمان متحول می‌شود تا جایی که سرعت و اثربخشی نیروی کار افزایش می‌یابد و عملاً سازمان منتفع می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از مدیران خواست تا هرگونه پرداخت به منابع انسانی را در چارچوب قانون انجام دهند تا از ورود پرونده‌های شکایت به مراجع اداره کار پیشگیری شود.

وی برای حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی اعلام آمادگی کرد و با توجه به حضور معاون فرمانداری شهرضا در جلسه بر ضرورت همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی برای حل مسائل واحدهای تولیدی به ویژه تأمین حامل‌های انرژی تأکید کرد.

در این دیدار حافظ رضایی مدیر عامل شرکت پتروشیمی آرمان سپاهان نیز در سخنانی اجرای طرح توسعه این واحد پتروشیمی را به دلیلی تولید چهل هزار تن محصول دانش‌بنیان و استراتژیک ایزوپروپانل در کشور منحصر به فرد دانست و ابراز امیدواری کرد: به همت شبانه‌روزی متخصصان و مهندسان داخلی اجرای پروژه بومی‌سازی شده و با پیشرفت 96 درصدی در سه ماهه سوم به بهره‌برداری برسد.

وی نگاه خرسندکننده مدیران ارشد مجموعه پتروشیمی کشور به این پروژه را نشان‌دهنده رضایت آنان از روند پیشرفت پروژه بیان کرد و با اشاره به سرمایه‌گذاری بالای مورد نیاز برای اجرای چنین پروژه‌هایی بر ضرورت توجه هرچه بیشتر مدیران استان و بانک‌های عامل به این مجموعه تأکید کرد.

در این دیدار معاون فرماندار، مسؤول امور اقتصادی، صنایع و معادن و رئیس و دو نفر از بازرسان کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شهرضا ،مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی را همراهی کردند.




نظر شما