شناسهٔ خبر: 68222571 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

مجتبی حاجی قاسمی؛

فرآیندهای موجود برای اداره صندوق درمان بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری کرج مناسب نیست

دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: فرایندهای موجود برای اداره صندوق درمان بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری کرج در حال حاضر مناسب نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج به صندوق درمان کارکنان اشاره کرد و اظهارداشت: پیش بینی صندوق درمان در قرارداد بیمه تکمیلی فی نفسه ایرادی ندارد و مزیت است اما رویه های موجود برای اداره این صندوق مناسب نیست.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: ضرورت دارد به فوریت و در ابتدای قرارداد جدید فرآیندی کاملا شفاف و مناسب برای آن تعریف شود و از مجاری مناسب به اطلاع کلیه پرسنل برسد.

حاجی قاسمی به نارضایتی کارکنان مجموعه شهرداری  از بیمه تکمیلی طرف قرارداد در سال گذشته خبر داد و  گفت: متاسفانه شرکت بیمه گر خدمات مناسبی به پرسنل شهرداری ارائه نداد و از لحاظ تعداد مراکز طرف قرارداد و پرداخت هزینه ‌ها به پرسنل عملکرد مطلوبی نداشت.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: شرکت بیمه گذار حداقل‌ها را رعایت نکرد لذا به صورت مکرر نسبت به  انتخاب شرکت بیمه طرف قرارداد به نحوی که متضمن سطح خدمات مناسب به کارکنان با قیمت مناسب باشد پیشنهادهایی ارائه شده که امیدواریم در قرارداد جدید رعایت شود.
 
وی با تأکید بر لزوم ارتقاء سطح رفاه و معیشت کارکنان توجه به رفاه نیروی انسانی را به‌عنوان ارزشمندترین منابع سازمانی از مهم‌ترین ضرورت‌ها دانست.

نظر شما