شناسهٔ خبر: 68221990 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

رجبی: بهانه‌ای برای نکونام وجود ندارد و استقلال باید قهرمان شود/ در انتقال توپ و بازی سرعتی ضعف دارند

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: به جواد نکونام گفتم که تفکرات خودش را عوض کند و امسال هم خداراشکر دیگر با این ترکیب فوق‌العاده بهانه‌ای وجود ندارد و باید فقط به سمت قهرمانی برویم اما بازی اول کمی نگرانم کرده است.

صاحب‌خبر -

رضا رجبی در گفتگو با میزان، با بیان اینکه تنها موفقیت استقلال برایم مهم است، اظهار داشت: واقعاً نمی‌خواهم اوقات تلخی کنم! چون تیم بزرگ استقلال بازی را برده است اما از لحاظ فنی خوب کار نکردیم؛ البته که شرایط جوی و باد هم تأثیر مستقیمی روی بازی هر دو تیم بالاخص در نیمه دوم و ضربات آزاد گذاشته بود و علاوه بر آن شمس‌آذر تیم جوانی را روانه بازی کرده بود.

نمی‌خواهم اوقات تلخی کنم اما تیم مشکلات تاکتیکی زیادی دارد

وی افزود: در هر صورت هفته‌های اول لیگ برتر است و تیم رفته به رفته بهتر خواهد شد و نمی‌خواهم مسائل قدیمی که در گذشته در رابطه با مسائل فنی تیم و تاکتیک جواد نکونام مطرح کرده‌ام را دوباره بازگو کنم اما امیدوارم نکونام و استقلال بهتر از گذشته بازی کنند.

پیشکسوت استقلال مطرح کرد: بازگشت استقلال به بازی و پیروزی در دقایق آخر حاصل تجربه بازیکنان است و به هر حال تیم استقلال از بازیکنان و مهره‌های خوب و باتجربه‌ای بهره می‌برد و VAR هم به کمک ما آمد و امیدوارم نکونام از حواشی و خیلی از مسائل دوری کند تا به همراه استقلال نتایج خوبی کسب کند.

رضائیان خرید خوبی بود/ استقلال واقعاً برنامه‌ای برای ضدحمله‌ها نداشت!

وی در رابطه با خرید جنجالی باشگاه استقلال گفت: رامین رضائیان بازیکن بسیار خوب و روبه‌جلویی است و به تیم می‌تواند کمک بسیار زیادی بکند و در بازی امروز هم عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت. حسینی نیز در ضربات ایستگاهی عملکرد قابل قبولی از خود در درون دروازه نشان داد.

رجبی در رابطه با علل نگرانی‌اش در رابطه با شرایط تیم استقلال، اشاره کرد: نگرانی من بیش‌تر روی برنامه‌های فنی تیم است. مثلاً تیم برای ضدحمله‌ها استقلال واقعاً برنامه‌ای ندارد؛ در بحث انتقال توپ‌ها در زمان‌های مختلف تیم استقلال مشکل دارد و تاکید ما بیش‌تر روی این موضوع است. مثلاً یحیی گل‌محمدی روی مالکیت تأکید داشت و جای دارد بگوییم فوتبال ایران اوسمار را از دست داد، زیرا مربی بسیار خوبی بود و با شهامت فوتبال رو‌به‌جلو و هجومی را بیش‌تر کار می‌کرد. استقلال در سرعت و انتقال توپ و حوزه تهاجمی ضعف داشت و احتمال دارد به خاطر سرعت آرمان رمضانی یا خیلی از مسائل باشد.

به نکونام گفتم تفکراتش را تغییر دهد

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران با تأکید بر اینکه استقلال می‌تواند قاطعانه به قهرمانی برسد، خاطرنشان کرد: به جواد نکونام هم گفتم که تفکرات خودش را عوض کند و درگیر بازی‌های مختلف نشود. امسال هم خداراشکر دیگر بهانه‌ای وجود ندارد و با این ترکیب فوق‌العاده‌ای که فراهم کرده است، فقط باید به سمت قهرمانی برود.

رجبی در پایان گفت: ممکن است از صحبت‌های من یا برخی پیشکسوتان که به عنوان کارشناس فوتبال نظر می‌دهند مانند همیشه دلخور شوند اما برای ما فقط موفقیت استقلال اهمیت دارد و به دنبال هیچ چیزی نیستیم و دوست داریم باشگاه در مسیر قهرمانی و کسب افتخار باشد و تیم ضعف فنی نداشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما