شناسهٔ خبر: 68219954 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

نظر کارشناس داوری پس از بازی استقلال

فارس

کارشناس داوری فوتبال کشورمان به بررسی اتفاقات مهم دیدار شمس آذر و استقلال پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق،حیدر سلیمانی در گفت‌وگویی درخصوص داوری دیدار دو تیم شمس آذر و استقلال، اظهار داشت: با توجه به استقرار VAR در این بازی تیم داوری با آرامش بیشتری قضاوت کرد و تمرکز بر تصمیمات مطلوب تر از قبل به نظر می‌رسید.

وی افزود: در مقابل هم بازیکنان نسبت به تصمیمات داوری اعتراض کمتری داشتند.وجود این تکنولوژی باعث شد تا ۲ تصمیم مهم در این بازی گرفته شود و به عبارتی حق به حق دار برسد.

سلیمانی گفت: در دقیقه ٣١ مهاجم استقلال (رمضانی) به همراه مدافع شمس آذر درون محوطه جریمه سرنگون شدند که داور به درستی دستور به ادامه بازی داد و مدافع مرتکب خطا نشد.

کارشناس داوری ادامه داد: در دقیقه ٥٢ مهاجم استقلال درون محوطه جریمه شمس آذر سرنگون شد که استقلالی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند و پس از بررسی به کمک کمک داور ویدئویی، داور دستور به ادامه بازی داد که تصمیمی صحیح بود چون یک برخورد فوتبالی بین مدافع و مهاجم اتفاق افتاد.

وی افزود: در دقیقه ٨٨ مدافع استقلال روی مهاجم شمس آذر درون محوطه جریمه خودی خطا کرد که در میان ازدحام بازیکنان حیدری داور مسابقه نتوانست تشخیص بدهد اما VAR به کمکش آمد و بعد از بررسی صحنه، اعلام پنالتی شد.

سلیمانی درخصوص گل سوم این مسابقه، عنوان کرد: گل دوم استقلال به درستی به ثمر رسید. رضائیان در وضعیت آفساید نبود و نسبت به مدافع میانی شمس آذر یک گام عقب تر بود. تصمیم کمک داور مبنی بر آفساید اشتباه بود که کمک داور ویدئویی پس از بازبینی صحنه، تصمیم درست را به داور اعلام کرد.

نظر شما