شناسهٔ خبر: 68219631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

راهداری ایلام: پایانه برکت مهران آماده انتقال زائران به نقاط مختلف کشور است

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: همزمان با موج بازگشت زوار اربعین حسینی، پایانه برکت مرز مهران، از ساعاتی پیش آماده خدمات دهی به زائران برای انتقال‌ به نقاط مختلف کشور شد.

صاحب‌خبر -

سید زاهدین چشمه خاور شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در پایانه برکت شهر مهران گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای مدیریت حجم بالای مسافران برنامه ریزی کرده است و از عصر امروز شاهد افزایش چشمگیر ترافیک در پایانه برکت بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام افزود: ناوگان اتوبوسی مورد نیاز در پایانه مستقر شده و آماده خدمت‌رسانی به زوار هستند.

وی اضافه کرد: تمهیدات لازم برای تسهیل تردد زوار و روان‌سازی ترافیک در پایانه برکت اتخاذ شده است و تلاش می‌کنیم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، کمترین مشکل برای زوار ایجاد شود.

چشمه خاور با بیان اینکه موج بازگشت زایران به کشور آغاز شده است، بیان کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از یک میلیون نفر از مرز مهران تردد کرده اند.

به گزارش ایرنا، مرز مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق مهمترین و اصلی ترین گذرگاه زمینی تردد زائران اربعین است.

نظر شما