شناسهٔ خبر: 68218952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

پیکر سرهنگ شهید احمدرضا افشاری در گلزار شهدای اصفهان آرام گرفت

پیکر شهید مدافع حرم احمدرضا پاسداری که نیمه اول مردادماه در سوریه مجروح شده بود، ظهر امروز در گلزار شهدای اصفهان در جوار هم‌رزمان شهیدش، به خاک سپرده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های ایسکانیوز از اصفهان، پیکر مطهر شهید احمدرضا افشاری پس از اقامه نماز جمعه، با حضور انبوه و یکپارچه مردم، در مسیر مصلی بزرگ اصفهان به سمت گلستان شهدا تشییع و در قطعه «شهدای مدافع حرم» آرام گرفت.

پیکر سرهنگ شهید احمدرضا افشاری در گلزار شهدای اصفهان آرام گرفت

سرهنگ پاسدار احمدرضا افشاری از نیروهای مستشاری هوافضای سپاه، نیمۀ اول مرداد در پی بمباران هوایی نیروهای ائتلاف -به رهبری آمریکا- در سوریه به درجه رفیع جانبازی نائل شده و به دلیل جراحات وارده، برای درمان به کشورمان انتقال یافته بود. با این وجود، وی صبح روز گذشته بر اثر شدت جراحات، به شهادت رسید.

گزارش منابع مختلف حاکی از آن است که حمله منجر به جراحت و سپس شهادت شهید افشاری، هفته گذشته توسط یک پهپاد علیه خودرویی با پنج سرنشین از جمله این سرهنگ پاسدار در نزدیکی منطقه البوکمال در مرز سوریه و عراق انجام شده بود. به گزارش دیده‌بان حقوق بشر سوریه، این حمله در حدفاصل روستاهای کشمه و دویر در حومه دیرالزور شرقی رخ داد و تعدادی دیگر نیز به‌شدت مجروح شدند.

پیکر سرهنگ شهید احمدرضا افشاری در گلزار شهدای اصفهان آرام گرفت

سرلشکر سلامی در پیامی به مناسبت شهادت این مدافع حرم، خاطرنشان کرده بود: بار دیگر انقلاب اسلامی با تقدیم یکی از پاسداران مدافع حرم، سرو تناور انقلاب اسلامی را آبیاری نمود. رزمنده سرافراز سرهنگ پاسدار احمدرضا افشاری از نیروهای مستشاری هوا فضای سپاه در سوریه بر اثر جراحات وارده ناشی از بمباران هوایی به شهادت رسید. اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت این شهید سرافراز، از درگاه خدای کریم و نعیم، برای آن شهید عزیز علو درجات و هم‌نشینی با شهدای کربلا و برای خانواده مکرم، بستگان و هم‌رزمان ارجمند وی سلامتی و ثبات قدم در تداوم راه شهید و شهادت و جهاد خالصانه در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را طلب می‌کنم.

شهید احمدرضا افشاری اهل شهرستان سمیرم و از نیروهای هوافضای سپاه بود. تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این شهید مدافع حرم در گلزار شهدای اصفهان، به درخواست خانواده وی انجام گرفت. علاوه بر فرمانده کل سپاه پاسداران، دیگر شخصیت‌های لشکری و کشوری نیز در پیام‌های جداگانه‌ای، شهادت سرهنگ احمدرضا افشاری را تبریک و تسلیت گفته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما