شناسهٔ خبر: 68218846 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار مازندران مطرح کرد

لزوم ارائه طرح‌های عمرانی با پیوست محیط زیستی

سپیده پورشعبان

استاندار مازندران با اشاره به مخالفت محیط زیست با برخی پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای گفت: چگونگی نوشتن طرح و نحوه ارائه آن مهم است و اگر طرحی در راستای حمایت از محیط زیست باشد مانعی وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

یوسف نوری امروز در حاشیه بازدید از چند پروژه شهرستان چالوس با اشاره به پیگیری علت توقف طرح آبرسانی مرزن آباد به چالوس، اظهار کرد: شهرستان چالوس قدمگاه بیش از ۲۱ هزار شهید سرافراز دفاع مقدس و همچنین دارای مردمانی ولایت مدار است.

وی به بازدید از چند پروژه شهرداری چالوس از جمله فاز سه رینگ دو شهری اشاره کرد و ضمن قدردانی از همگرایی اعضای شورای شهر و شهردار این شهر گفت: مدیریت شهری چالوس جهت بازکردن گره ترافیکی که در حال حاضر در شهر وجود دارد کمربندی را آغاز کردند که مراحل اولیه آن انجام شده است و باید ادامه یابد.

وی به بازگشایی جاده ساحلی چالوس اشاره کرد و افزود: بخشی از مطالبات مدیریت شهری چالوس از جمله بلندمرتبه سازی در کمیسیون ماده ۵ و پلی بین این شهر و نوشهر بر روی رودخانه چالوس به معاونت عمرانی استانداری محول شد تا همکاری لازم صورت گیرد.

استاندار مازندران تصریح کرد: طرح پل بین دو شهر به نظر قابل قبول می‌آید که با طرح و شکل و شمایل معماری تمدنی استان مازندران می‌تواند یک اقدام ماندگار جهت ساماندهی ساحل باشد.

نوری با بیان اینکه حمایت‌های فنی و اعتباری لازم از طرح شهرداری و شورای شهر چالوس به عمل خواهیم آورد، یادآور شد: ساحل چالوس ظرفیت بسیاری خوبی در راستای گردشگری دارد که باید روی آن بیشتر کار شود.

لزوم ارائه طرح‌های عمرانی با پیوست محیط زیستی

وی در ادامه به تکمیل کمربندی غرب به رامسر اشاره کرد و گفت: امسال در قانون بودجه این طرح تصویب شد یک ائتلافی از بانکها برای سرمایه گذاری در این بخش در حال صورت گرفتن است.

استاندار مازندران در ادامه به محدودیت های زیست محیطی در خصوص برخی پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: هرطرحی که پیوست زیست محیطی داشته باشد محیط زیست با آن همکاری می‌کند.

نوری خاطر نشان کرد: چگونگی نوشتن طرح و نحوه ارائه آن بسیار مهم است و اگر طرح‌های دوستدار محیط زیست را ارائه کنیم هیچگاه مانعی وجود ندارد.

وی متذکر شد: طرح‌ها باید به کسانی که اهلیت دارند سپرده شود و از همان ابتدا در طرح جامع نیز دیده شود.

به گزارش ایسنا، یوسف نوری استاندار مازندران در سفر به چالوس در نماز جمعه این شهرستان شرکت و به منظور تجلیل از آزادگان مهمان یکی از آزادگان چالوسی شد.

انتهای پیام

نظر شما