شناسهٔ خبر: 68218453 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی:

اسرائیل همچنان حملات حزب‌الله و ایران به اسرائیل را قریب‌الوقوع می‌داند

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی: شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که این رژیم به‌رغم برگزاری نشست مقام‌های ارشد اسرائیل، آمریکا، مصر و قطر در دوحه برای بررسی آتش‌بس در غزه، همچنان حملات حزب‌الله و ایران به اسرائیل را قریب‌الوقوع می‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که این رژیم به‌رغم برگزاری نشست مقام‌های ارشد اسرائیل، آمریکا، مصر و قطر در دوحه برای بررسی آتش‌بس در غزه، همچنان حملات حزب‌الله و ایران به اسرائیل را قریب‌الوقوع می‌داند.

بر اساس این گزارش، اسرائیل پس از برگزاری نشست کابینه امنیتی این رژیم در ستاد وزارت جنگ در تل‌آویو، همچنان ارزیابی می‌کند که ایران و حزب‌الله از تصمیم برای حمله به اسرائیل صرف‌نظر نکرده و این حملات «قریب‌الوقوع» است.

«جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید نیز در این‌باره گفته است که اطلاعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد ایران از تهدید خود برای حمله به اسرائیل عقب‌نشینی نکرده است.

وی به پایگاه خبری «پولیتیکو» گفت که ایران ممکن است طی روزهای آینده با کمک حزب‌الله یا انصارالله یمن حمله‌ای را انجام دهد.

کربی در عین حال، بدون اشاره به جنایات فرافانونی رژیم صهیونیستی، ابراز امیدواری کرد که چنین اتفاقی نیفتد و تهران دست از این تهدید بردارد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما