شناسهٔ خبر: 68217342 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جماران

شما لطفا به مبینا انتقاد نکنید؛ خانم شهربانو منصوریان!

شهربانو منصوریان در اقدامی عجیب به انتقاد از خواسته مبینا نعمت زاده پرداخت.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ امیررضا احمدی: در روزهای گذشته درخواست مبینا نعمت زاده، دارنده مدال برنز تکواندوی المپیک پاریس برای تحصیل در رشته پزشکی آن هم بدون کنکور جنجال زیادی داشت و واکنش های مثبت و منفی مختلفی پیرامون آن شکل گرفت.

جدا از اینکه آیا درخواست نعمت زاده درست بوده یا نه که به نظر عده زیادی درخواست نامعقولی است؛ یک واکنش عجیب از یکی ورزشکاران مطرح باعث شکل گیری حواشی جدیدی شد.

منصوریان در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار ویدیویی گفت:««ما ۴۰ سال است کارمان تمرین کردن بوده و ۵ طلای جهانی و ۵ طلای آسیایی و یک گونی مدال دارم. همه این‌ها را می‌دهم، من را هم دانشگاه قبول کنید فقط المپیک ندارم و به جای آن مدال المپیک آسیایی دارم. اگر المپیک هم داشتم مدال می‌گرفتم. من را هم دانشگاه دندانپزشکی قبول کنید و غلط کنم دیگر به ورزش بیایم. چند دندان درست کنم و باکلاس به خانه بروم. چه می‌شود؟ دنیا که غلط نمی‌شود. به خدا دور ورزش را خط قرمز می‌کشم!»

این در حالی است که مطمئنا هر ورزشکاری اگر قصد انتقاد از نعمت زاده را داشته باشد، منصوریان چندان از این حق برخوردار نیست؛ کیست که نداند خواهران منصوریان در سال های گذشته در حالی به واسطه موفقیت در یک رشته غیرالمپیکی، چندین برابر امتیاز و جایزه گرفته اند که شاید خود المپیکی ها تا این اندازه تجلیل نشده اند. مطمئنا قصد کم ارزش نشان دادن کار خواهران منصوریان نیست اما آن ها از همان زمان حضور در برنامه ماه عسل و افشای داستان زندگی شان، بارها مورد تجلیل قرار گرفتند و بارها نیز با زیاده خواهی های خود جنجال ایجاد کردند. تا جایی که شخص شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل رئیس جمهور در اردیبهشت 1403 روی سن قهر کرد و پایین آمد و این انتقادات زیادی نسبت به رفتار غیرحرفه ای او ایجاد کرد. برخی می گویند احتمال دارد پاسخ وزیر ورزش به در خواست الهه و شهربانو روی استیج عامل ناراحتی شهربانو بوده است!

پس بهتر است شهربانو منصوریان که خودش در سال های اخیر بارها به واسطه مدال ها و داستان زندگی اش تجلیل های مختلفی را تجربه کرده به نعمت زاده انتقاد نکند که دست کم او دیگر از این حق برخوردار نیست!

نظر شما