شناسهٔ خبر: 68217241 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

توصیه‌های‌ شهاب مرادی برای نشان دادن مظلومیت مردم غزه در مسیر اربعین

حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی: جنایات اخیر اسرائیل در این‌ چندماه و بعد از عملیات طوفان الاقصی و واکنش خشن‌ و غیرانسانی رژیم صهیونیستی نسبت به مردم غزه چهره واقعی اسرائیل را نشان داد و برای خیلی‌ها شخصیت این رژیم مشخص شد.

صاحب‌خبر -

شهاب مرادی با اشاره به اینکه سیستم قوی خبری دشمن تلاش می‌کند که جای شهید و جلاد را عوض کند، گفت: در مواجه با زائران حسینی از کشورهای مختلف همین که با آنها در مورد غزه و فلسطین صحبت کنیم و نمادهایی از قدس و فلسطین را نشان دهیم کافی است، برای اینکه مردم متوجه آرمان و مظلومیت فلسطین شده و خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی -خطیب برجسته کشور-  در مورد شعار اربعین امسال «کربلا طریق الاقصی» و تفاوت اربعین امسال به موجب موضوع فلسطین اظهار کرد: موضوع فلسطین یک‌ موضوع جدیدی در عالم اسلام نیست، البته با فشار تبلیغی بسیار قدرتمند جبهه کفر و استکبار همیشه مانع از این شدند که صدای مظلومیت مردم فلسطین به گوش مردم دنیا برسد.

وی ادامه داد: کاری که سیستم قوی خبری دشمن می‌کند این است که جای شهید و جلاد را عوض می‌کند. جالب که بدانید خیلی از مردم دنیا دل‌شان برای اسرائیلی‌ها می‌سوزد که اینها مظلوم و گرفتار هستند.

این خطیب برجسته کشور یادآور شد: جنایات اخیر اسرائیل در این‌ چندماه و بعد از عملیات طوفان الاقصی و واکنش خشن‌ و غیرانسانی رژیم صهیونیستی نسبت به مردم غزه چهره واقعی اسرائیل را نشان داد و برای خیلی‌ها شخصیت این رژیم مشخص شد.

مرادی تاکید کرد: اتفاقات بعد از طوفان الاقصی باعث شد که خیلی از افراد همچون دانشجویان غربی و شخصیت‌های سیاسی دنیا به گفته رهبر معظم انقلاب در سمت درست تاریخ بایستند، این طلیعه‌ای بود برای اینکه مردم حق را از باطل تشخیص بدهند.

وی افزود: در مسیر اربعین امسال هم کار خیلی آسان‌تر از سال‌های گذشته است زیرا در مواجه با زائران حسینی از کشورهای مختلف همین که با آنها در مورد غزه و فلسطین صحبت کنیم و نمادهایی از قدس و فلسطین را نشان دهیم کافی است، برای اینکه مردم متوجه آرمان و مظلومیت فلسطین شده و خواهند شد و نیازی به پیچیدگی تبلیغاتی ندارد.

نظر شما