شناسهٔ خبر: 68217084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرعت رسیدگی به مطالبات پرستاران افزایش یابد

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اینکه پرستاران نقشی بسیار کلیدی، مهم و حساس در جامعه ایفا می‌کنند، خواهان افزایش سرعت رسیدگی به مطالبات این قشر پرزحمت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مرکزی یزد با تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار داشت: قرآن به شرطی که افراد در مسیر تقوا باشند، آنان را هدایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه انسان در صورتی که تقوا پیشه کند می‌تواند در مسیری قرار گیرد که خداوند همیشه حامی و یاور وی است افزود: خداوند کسانی را که در مسیر تقوا نیستند، هدایت نمی‌کند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در ادامه با اشاره به مراتب انس با قرآن، گفت: حفظ، قرائت و نگاه به قرآن همراه با انس با آن از جمله راه‌های نزدیکی به این کتاب مقدس است.

وی با بیان روایتی از امام صادق(ع)، به اهمیت نیت پاک در زیارت سیدالشهدا اشاره کرد و گفت: مراسم اربعین نباید به عنوان سفری برای تفریح تلقی شود.

مدرسی به مناسبت روز پزشک به اهمیت نقش پزشکان در جامعه پرداخت و گفت: نبود پزشکان جامعه را با مشکلات جدی مواجه می‌کند.

وی از پزشکان خواست تا با رعایت تقوا، تمام تلاش خود را برای درمان بیماران به کار گیرند و از مواردی چون تشخیص نادرست، انگیزه مالی در طبابت و زیرمیزی گرفتن پرهیز کنند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد همچنین به اعتصاب اخیر پرستاران یزدی اشاره کرد و خواستار رسیدگی سریع به مطالبات آن‌ها شد و تأکید کرد: پرستاران نقش کلیدی در فرآیند درمان دارند و نبود آن‌ها می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد.

مدرسی به عملکرد موفق استاندار یزد در سه سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: استاندار فعلی با افزایش دسترسی به وزارتخانه‌ها، حدنصاب جدیدی برای مدیریت استان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه روند رو به رشد ایجاد شده در استان یزد باید ادامه پیدا کند تا همیشه شاهد بهبود وضعیت در استان باشیم تأکید کرد: مدیر آینده استان نباید از این استاندارد پایین‌تر باشد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد از درخشش ورزشکاران ایرانی در المپیک 2024 تقدیر کرد و این موفقیت‌ها را مایه افتخار کشور دانست و از مسئولان خواست تا حمایت بیشتری از ورزشکاران ایرانی داشته باشند تا این موفقیت‌ها ادامه یابد.

انتهای پیام/781/

نظر شما