شناسهٔ خبر: 68216647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه بجنورد:

مسجد نماد مبارزه با شیطان و زورگویان است

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه مسجد نماد مبارزه با شیطان و زورگویان است، گفت: مسجد محل عبادت، وحدت، معنویت، نشر ارزش‌های دینی و مبارزه با شیطان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _جمعه بیست‌وششم مرداد_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور، اظهار کرد: آزادگان ما در دوران اسارت، پیام‌ها و درس‌هایی را به ما و عراقی‌ها انتقال دادند.

وی افزود: آزادگان دوران بسیار سختی را سپری کرده و شکنجه‌های جسمی و روحی را تحمل کردند، اما از دین و مسلمانی آبروداری کردند و پیام مقاومت را به دنیا رساندند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: این آزادگی‌ها و خاطرات باید بیان و بازخوانی شود، آنان مقاومت کرده و با تاسی از حضرت زینب (س) ولایتمداری راسخ را نشان دادند.

نوری با اشاره به روز جهانی مسجد افزود: روز جهانی مسجد با موضوع صهیونیست‌ها گره خورده است، روزی که آتش زدن مسجدالاقصی توسط صیهونیست‌ها نام‌گذاری شد.

وی با بیان اینکه مسجد نماد مبارزه با شیطان و زورگویان است، افزود: مسجد محل عبادت، وحدت، معنویت، نشر ارزش‌های دینی و مبارزه با شیطان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مسجد محور است و مجاهد، خیر و نیکوکاران در این مکان معنوی تربیت می‌شود؛ پیامبر از مسجدالاقصی به معراج رفت و انقلاب اسلامی نیز از مساجد پا گرفت، از این رو باید مساجد مورد توجه باشند.

نوری با بیان اینکه هر چه داریم از مسجد است، بیان کرد: جوانان باید ارتباط خود را با مسجد بیشتر کنند و نباید اجازه دهیم که مساجد خالی بمانند.

نظر شما