شناسهٔ خبر: 68215989 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هوادار متمول استقلالی به رویافروشی ادامه می‌دهد

یک هوادار متمول استقلالی که بیشتر اوقاتش با مصاحبه‌های مجازی سپری می‌شود، همچنان به رویافروشی ادامه می‌دهد. یک هوادار متمول استقلالی که بیشتر اوقاتش با مصاحبه‌های مجازی سپری می‌شود، همچنان به رویافروشی ادامه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، استقلال با وجود هلدینگ خلیج فارس قرار است به دنبال اسپانسر بگردد تا بخشی از هزینه‌هایش تامین شود و در این میان افرادی هم هستند که قبل از واگذاری تا همین امروز به دنبال شهرت کسب کردن و سو افتاده از نام استقلال بوده‌اند.

یکی از این افراد که پیشتر در جریان رونمایی از توافقنامه استقلال برای ساخت ورزشگاه خود را نشان داد و جلوی تمام دوربین‌ها ظاهر شد حالا باز هم اقدام به مصاحبه کرده تا اسم خود را دوباره سر زبان‌ها بیندازد.

پیشتر بوده‌اند افراد زیادی که نام خود را به عنوان خریدار، اسپانسر و ناجی در رسانه‌ها مطرح  کرده‌اند اما هیچ کاری جز فالورگیری و رویا فروشی انجام نداده‌اند و این مساله هیچ کمکی به استقلال یا هر تیم دیگری نمی‌کند.

یکی از این هواداران که ادعای ساخت ورزشگاه برای استقلال را داشت تاکنون‌ریالی به باشگاه تزریق نکرده و جالب است که بعد از ماه ها انتظار تیزر چند ثانیه ای و کارتونی را ارسال کرده که باعث بهت و حیرت مدیران هولدینگ شده است. 

این هوادار متمول برخلاف هوادار متمول پرسپولیس که در ابتدای نقل و انتقالات و حتی میانه های فصل بارها به مدیران این تیم کمک کرده تاکنون حاضر به پرداخت هیچ عددی نشده و تنها از شهرت خود استفاده کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما