شناسهٔ خبر: 68214451 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

علیپور اقدم:

ظفرقندی فرد مورد نظر و مطلوب در حوزه بهداشت و درمان است

علیپور اقدم: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: برنامه دکتر ظفرقندی خوب بود و ایشان فردی با سوابق مناسب و توانمند برای وزارت بهداشت و درمان است.

صاحب‌خبر -

عمر علیپور اقدم عمر، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص برنامه های دکتر ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان گفت: ایشان برای ارائه برنامه ها به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس آمدند و آن طور که من برنامه های ایشان را مطالعه کردم ایشان فردی موثری هستند و با توجه به بیاناتی که داشتند و سمت هایی که تدریجی به دست آوردند و در این حوزه خیلی فعالیت نمودند و

نماینده مردم ماکو،  شوط،پلدشت و چالدران در پاسخ به این سئوال که کدام برنامه دکتر ظفرقندی مورد نظر شما بود، افزود: در حوزه علوم دانشگاهی و حوزه بهداشت برنامه خوبی ارائه دادند . اینکه در حوزه دانشگاه‌های علوم پزشکی چطور کمک کنند و حق و حقوق پزشکان و کادر بیمارستان را چطور پایدار نگه دارند و به پرستاران چطور رسیدگی کنند اینها همه برنامه هایی خوبی بودند که مطالعه کردم. دوستانی هم که در کمیسیون بهداشت با ایشان همکار بودند مطالب خیلی خوبی  را ارائه کردند.

علیپور اقدم در پاسخ به این سئوال که دکتر ظفرقندی باید چه برنامه هایی را اولویت قرار دهند، تصریح کرد: باید حوزه بهداشت را به حوزه درمان ترجیح دهند، چرا که اگر بهداشت کامل در کشور ما اجرا شود و در این حوزه زیاد تلاش کنند و مسائل بهداشت فردی و عمومی را برای مردم فراهم کنند به نظر بنده نیاز زیادی به درمان و بیمارستان نیست و آن هزینه های کلانی که برای ساخت بیمارستان و واردات درمان انجام می شود و اگر یک سوم  این هزینه را به بهداشت کشور اختصاص دهیم زیاد دیگر نیازی به هزینه های کلان در درمان نیست.

وی در پایان گفت: نظر اکثریت اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نسبت به دکتر ظفرقندی مثبت است.

انتهای پیام/

نظر شما