شناسهٔ خبر: 68212960 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

سری گلکسی ای و گلکسی تب اس 9 اف ای به قابلیت Circle to Search مجهز می‌شوند

صاحب‌خبر -

سری گلکسی A و گلکسی تب اس 9 اف ای سامسونگ به قابلیت Circle to Search مجهز می‌شوند، اما این قابلیت چیست و چه کارایی دارد؟

سامسونگ اعلام کرد برای اینگه دستگاه‌های بیشتری از اکوسیستم گلکسی به هوش مصنوعی موبایل مجهز شوند، قابلیت Circle to Search با گوگل را به کاربران برخی از مدل‌های سری گلکسی ای و گلکسی تب اس 9 اف ای ارائه خواهد کرد. این اقدام در راستای تعهد سامسونگ و گوگل برای ارائه بهترین فناوری موبایل به بیشترین تعداد کاربران ممکن به انجام می‌رسد.

قابلیت Circle to Search چیست؟

قابلیت Circle to Search قابلیت Circle to Search

قابلیت Circle to Search به عنوان روشی جدید برای جستجو محسوب می‌شود که کاربران بدون نیاز به تغییر اپلیکیشن و فقط با حرکت یک ساده می‌توانند از آن استفاده کنند. کاربران با فعال کردن این قابلیت قادر خواهند بود با کشیدن یک دایره، هایلایت کردن یا ضربه زدن روی هر بخشی از صفحه می‌توانند به اطلاعات بیشتری در خصوص، متن، تضویر یا ویدیوی مورد نظر دست پیدا کنند. این قابلیت که طی همکاری نزدیک سامسونگ با گوگل ارائه شده، توانسته تا تجربه جستجو به سطج جدیدی برسد.

ارائه قابلیت Circle to Search به سایر محصولات سامسونگ

سامسونگ پس از اینکه قابلیت Circle to Search را به مدل‌های متخاب سری Galaxy A ارائه کرد، مدتی بعد این قابلیت به تبلت‌های به Galaxy Tab S9 FE و Tab S9 FE+ نیز اضافه خواهد شد که وجود نمایشگرهای بزرگ و قلم گلکسی S Pen باعث می‌شود تا کارایی این قابلیت بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

سامسونگ قابلیت Circle to Search را همزمان با معرفی گوشی های سری گلکسی اس 24 به کاربران خود ارائه کرد که در مدت کوتاهی توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند؛ چراکه کاربران با آن می‌توانند به شکل نوآورانه در مورد هر موضوعی که خواستند اطلاعات کسب کنند. سامسونگ با ارائه این قابلیت به گوشی های تاشوی جدید خود یعنی گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 توانست کارایی و عملکرد آنها را با ویژگی‌های جدیدی چون ترجمه تمام صفحه، کمک به تکالیف درسی و قابلیت‌های اسکن QR کد و بارکد افزایش دهد.

در حال حاضر این قابلیت به تعدادی از گوشی های سری گلکسی ای و گلکسی تب اس 9 اف ای نیز اضافه شده تا کاربران بتوانند در مورد هرچیزی که می‌بینند، اطلاعات زیادی را کسب کنند.

تی ام رو، مدیرعامل بخش تجربه موبایل (MX) شرکت سامسونگ در این خصوص عنوان کرد این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران سری گلکسی A و گلکسی تب S9 FE به امکانات جدیدی دسترسی داشته باشند. همچنین این اقدام تاکیدی بر تعهد ما برای ارائه فناوری پیشرفته به تعداد بیشتری از کاربران گلکسی است. سامسونگ تعهد دارد تا بهترین فناوری هوش مصنوعی را به کاربران بیشتری ارائه دهد تا کاربران با کارایی بیشتر فعالیت‌های خود را انجام دهند و آزادانه‌تر ایده‌های خود را شکوفا سازند و همچنین تعاملات غنی‌تر و شخصی‌تری را با دستگاه‌های خود داشته باشند.

کاربران با مراجعه به آدرس https://www.samsung.com/global/galaxy می‌توانند اطلاعات بیشتری را در مورد سری گلکسی A و سری گلکسی تب S9 FE کسب کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

برچسب‌ها:

نظر شما