شناسهٔ خبر: 68212938 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

علت بازگشت سعید دقیقی سرمربی شمس‌آذر به این تیم لو رفت

سعید دقیقی سرمربی شمس آذر دلایل بازگشت دوباره به تیم را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سرمربی شمس آذر گفت: شرایط نامناسب تیم و درخواست مدیران باشگاه و هواداران از جمله دلایل مهمی بود که باعث شد دوباره به شمس‌آذر برگردم.

شمس آذر و استقلال در چارچوب هفته نخست لیگ برتر، فردا (جمعه) به مصاف هم می‌روند. سعید دقیقی در نشست خبری قبل از این بازی اظهار کرد: تمام تلاش ما در طول این فصل این خواهد بود که شرایط تیم را بهتر کنیم و پله‌پله پیش برویم تا بتوانیم به شرایط حضور در لیگ برتر برسیم.

او ادامه داد: خوشبختانه طی روزهای گذشته موفق به جذب میلاد فخرالدینی شدیم که این بازیکن می‌توان کمک‌حالی برای ادامه کار ما باشد.

سرمربی شمس‌آذر گفت: پس از جدایی از تیم شمس‌آذر و اضافه‌شدن مازیار زارع به عنوان سرمربی، با همه احترامی که برای ایشان قائل هستم، اما زارع نتوانست فضا و شرایط مناسبی را برای تیم ایجاد کند. این در حالی است که وقتی بنده در تیم ملوان بودم، تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام دادم و تقریبا یک تیم آماده را تحویل مازیار دادم.

دقیقی گفت: اگر تیم شمس‌آذر تا این حد بحرانی نبود، برنمی‌گشتم. اما شرایط نامناسب تیم و درخواست مدیران باشگاه و هواداران از جمله دلایل مهمی بود که باعث شد دوباره به شمس‌آذر برگردم. معتقدم که دینم را به فوتبال قزوین ادا کرده‌ام و باید به دنبال ایده‌آل‌های خود در فوتبال کشور باشم.

سرمربی شمس‌آذر با بیان اینکه این تیم هنوز مدیر رسانه‌ای ندارد، گفت: فردا دیدار حساسی با نایب‌قهرمان فصل گذشته داریم اما هنوز بلیت‌فروشی آغاز و فضای تبلیغاتی و شهری نیز برای تیم ما مهیا نشده است و در عین حال نیز اردوی آماده‌سازی و تمرینی خوبی نداشتیم.

دقیقی بیان کرد: بی‌شک بازی دشواری برابر تیم پرمهره استقلال پیش رو داریم‌. از نظر من استقلال تهران بهترین عملکرد را در فصل نقل انتقالات لیگ برتر داشت و توانست بازیکنان داخلی و خارجی خوبی را جذب کند.

نظر شما