شناسهٔ خبر: 68214392 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(عکس) تصویری جالب از علیرضا بیرانوند در تمرین تراکتور

علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی رقابت جذابی را برای قفس توری تراکتور خواهند داشت. تصویری از بیرو که تراکتوری‌ها منتظرش بودند

صاحب‌خبر -

 بسیاری از هواداران تراکتور فکرش را نمی‌کردند که بعد از کسب دستکش طلایی توسط پورحمیدی، این باشگاه به سراغ گلر دیگری برود و بعد از جذب علیرضا بیرانوند هم تصور نمی‌کردند پورحمیدی در این تیم بماند، اما علی رغم درخواست این گلر ملی‌پوش برای جدایی، در نهایت باشگاه تراکتور او را در این تیم نگه داشت.

روز گذشته تمرین تراکتور با حضور همزمان این دو دروازه‌بان برگزار شد تا تراکتور تبدیل به پرستاره‌ترین تیم ایران در خط دروازه شود. البته جالب اینکه پورحمیدی پیراهن فصل گذشته خود را کنار گذاشته و بیرانوند با لباس شماره یک در تمرین حاضر شد.

با این حال این دو دروازه‌بان در اوج رقابت نیز همدلی و دوستی خود را به نمایش گذاشتند تا مشخص شود دو گلر ملی‌پوش با اجتناب از حواشی، تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم خواهند کرد.

البته اگرچه پورحمیدی به دروازه تراکتور باز گشته، اما در صورت تبرئه علیرضا بیرانوند تا پایان زمان نقل و انتقالات، احتمال دارد که او به تیم دیگری برود و یک فصل در تیمی نظیر آلومینیوم فوتبال خود را ادامه دهد.

از سوی دیگر سوال جدی امروز تراکتوری‌ها در مورد استفاده یا عدم بکارگیری اسکوچیچ از بیرانوند پیش از صدور حکم نهایی پرونده او خواهد بود.

(عکس) تصویری جالب از علیرضا بیرانوند در تمرین تراکتور

منبع: ورزش سه

نظر شما