شناسهٔ خبر: 68212770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس ستاد اربعین شهرداری کرمانشاه:

خدمت به زائران اربعین حسینی با جدیت دنبال شود

شهردار کرمانشاه گفت: به‌صورت ساعتی گزارش اقدامات صورت گرفته را رصد می‌کنم و بازخورد دریافت شده نشان می‌دهد که زائران اربعین حسینی از وضعیت حمل و نقل و همچنین نظافت شهر قصرشیرین که برعهده معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه است، رضایت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی شهردار و رئیس ستاد اربعین شهرداری کرمانشاه شامگاه پنجشنبه _ بیست و پنجم مرداد _ در تماس بی‌سیمی با نیروهای شهرداری مستقر در مرز خسروی ضمن خدا قوت به آن‌ها، دستورات لازم برای خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی را صادر کرد.

وی در این تماس که به صورت بی‌سیمی برای تمامی نیروها پخش می‌شد، افزود: به صورت ساعتی گزارش‌های اقدامات صورت گرفته را رصد می‌کنم.

شهردار کرمانشاه گفت: بازخورد دریافت شده نشان می‌دهد که زائران اربعین حسینی از وضعیت حمل و نقل و همچنین نظافت شهر قصرشیرین که برعهده معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه است رضایت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیش از پیام شهردار کرمانشاه، رضا دوستی رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مرز خسروی را به شهردار کرمانشاه ارائه کرد.

نظر شما