شناسهٔ خبر: 68212692 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شهاب شادابی مطرح کرد؛

با پوکر به نمایش خانگی می‌آیم/ به خانه اولم تئاتر برمیگردم

شهاب شادابی مطرح کرد؛ شهاب شادابی از حضور در سریال «پوکر» خبر داد و گفت: پس از این سریال قصد دارم به خانه اولم تئاتر برگردم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، شهاب شادابی بازیگر تئاتر و سینما با اشاره به فاصله یک ساله‌اش از حضور در عرصه بازیگری اظهار کرد: پس از این یک سال که برایم بیشتر به تغییر بینش و مطالعه گذشت و قصد داشتم از حضور در آثار تصویری کمی فاصله بگیرم به تهران برگشتم و به دعوت شهاب حسینی به مجموعه «پوکر» به کارگردانی رضا دادویی پیوستم که از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

شادابی اظهار کرد: در این سریال نقش کوتاهی دارم و با وجود کوتاه بودن نقش همکاری با شهاب حسینی که برای من همیشه الهام‌بخش بوده و همچنین بازی در کنار امین حیایی برایم جذاب بود و این دعوت را پذیرفتم. 

این بازیگر درباره نقشش در سریال «پوکر» گفت: نقش من در ابتدا یک نقش خشن و دوست‌داشتنی بود که به صلاح‌دید شهاب حسینی و کارگردان عوض شد و نقش یک مهندس را بازی کردم که البته به دلایلی این نقش کم‌رنگ‌تر شد. این سریال یک درام رازآلود و ماجراجویانه است. علاوه بر این سریال «گذرگاه» را هم آماده پخش دارم که به زودی از تلویزیون پخش می‌شود.

وی افزود: پس از سریال «پوکر» تصمیم گرفتم به تئاتر برگردم که خانه اصلی من است. چندی پیش فیلم «توچال» اکران شد که در آن اثر ایفای نقش کرده‌ام و به دعوت بنده این فیلم سینمایی را با مسعود دلخواه به تماشا نشستم و بعد از مطرح کردن قصدم برای بازگشت به تئاتر، ایشان من را به یک کار دانشجویی با دوستانی که عموما به تازگی وارد عرصه تئاتر شده‌اند، دعوت کرد و تمرینات نمایشنامه‌خوانی را آغاز کردیم و در نهایت نمایشنامه‌خوانی «قیمت آهن چند است؟» که یکی از آثار برشت است به کارگردانی مسعود دلخواه فردا در خانه هنر اجرا می‌شود.

شادابی خاطرنشان کرد: برای من بسیار خوشحال‌کننده است که به خانه خودم تئاتر برگشته‌ام. نمایشنامه‌خوانی واقعا کار سختی است چرا که بازیگر باید با صدای خودش فضاسازی را ایجاد کند و می‌تواند برای بازیگر در این زمینه درسی بسیار مفید باشد. به زودی دو پرفورمنس تئاتر را نیز کارگردانی خواهم کرد که تجربه تازه‌ای در تئاتر خواهد بود و در مراحل ابتدایی است.

این بازیگر در پایان اظهار کرد: همکاری با جوانان بسیار لذتبخش است و وقتی هنرمند باتجربه‌ای چون مسعود دلخواه این همکاری را رقم می‌زند برای این جوانان می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای باشد و برای من فرصتی است تا از علم و تجربه ایشان بهره‌مند شوم. خوشحالم که در این کار با مسعود دلخواه که کارگردانی با کوله‌باری از علم و تجربه است همکاری دارم. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما