شناسهٔ خبر: 68210882 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

اولین پیروزی لیگ به نام ملوان؛ شکست تارتار با گل‌گهر مقابل شاگردان سابق

تهران- ایرنا- تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر گل‌گهر سیرجان را مغلوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه پنجشنبه شب در ورزشگاه سیروس قایقران با قضاوت وحید کاظمی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر ملوان به پایان رسید.

چمن ورزشگاه قایقران به قدری بی کیفیت بود که باشگاه گل گهر در حین برگزاری این دیدار با انتشار بیانیه‌ای نوشت: وضعیت تاسف‌بار ورزشگاه شهر انزلی که امشب و در هفته اول لیگ‌برتر، میزبان دیدار تیم‌های ملوان و گل‌گهر است. در لیگی که داعیه حرفه‌ای بودن آن را داریم، چرا باید در چنین ورزشگاهی با چنین چمن بی‌کیفیتی، اجازه برگزاری مسابقه داده شود.

اولین پیروزی لیگ به نام ملوان؛ شکست تارتار با گل‌گهر مقابل شاگردان سابق

سرانجام این تیم میزبان بود که موفق شد گل اول را به ثمر برساند. رضا غندی‌پور در دقیقه ۴۹ روی ناهماهنگی اندونگ و زاهدی در موقعیت تک به تک با اخباری قرار گرفت و این بازیکن توسط دروازه‌بان گل گهر سرنگون شد و داور این دیدار اعلام خطای پنالتی کرد.

امید نورافکن پشت توپ قرار گرفت و موفق شد برخلاف حرکت اخباری در اولین بازی خود برای انزلی‌چی‌ها گلزنی کند.

اولین پیروزی لیگ به نام ملوان؛ شکست تارتار با گل‌گهر مقابل شاگردان سابق

در نهایت، ملوان موفق شد اولین برد بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال را به نام خود ثبت کند و با ۳ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

تیم داوری: وحید کاظمی، دانیال باشنده، اسماعیل احمدی و شهاب محمدی / ناظر: رحیم رحیمی مقدم

ترکیب ابتدایی ملوان بندرانزلی:

حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور، امید نورافکن، نیما انتظاری، رضا میرزایی، ماهان صادقی، رضا غندی پور و محمدی عمری.

سرمربی:مازیار زارع

ترکیب ابتدایی گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، عثمان اندونگ، مسیح زاهدی، ابولفضل رزاق پور، مهدی تیکدری، امید حامدی فر، احمد زنده‌روح، سامان نریمان جهان، مجید عیدی، مسعود زائرکاظمین، علی قربانی.

سرمربی: مهدی تارتار

نظر شما