شناسهٔ خبر: 68209696 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال| هفته ششم؛

پیروزی ارزشمند پالایش نفت اصفهان/ تساوی کسل کننده فرش‌آرا

روز اول از رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتسال برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته ششم از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز _ پنجشنبه بیست‌وپنجم مرداد _ با انجام شش بازی پیگیری شد.

فولاد زرند ایرانیان ۴ _ شهرداری ساوه ۰

در نخستین تقابل هفته دو تیم فولاد زرند ایرانیان و شهرداری ساوه از ساعت ۱۶ برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و این جدال با برتری نماینده زرند به پایان رسید.

پژمان بهادیوند، وحید ندری و هاشم شیر علی (دو بار) برای فولاد گلزنی کردند تا این تیم با نتیجه‌ای قاطع پیروز نبرد هفته ششم باشد.

فرش آرا ۱ _ کراپ الوند ۱

در دومین بازی از روز اول رقابت‌های هفته ششم دو تیم فرش آرا مشهد و کراپ الوند به جدال با یکدیگر پرداختند که در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

سجاد عادلی‌پور ابتدا برای تیم مشهدی موفق به گلزنی شد و پس از آن سجاد یوسف خواه بازی را به تساوی کشاند تا در نهایت امتیاز هفته ششم بین دو تیم تقسیم شود.

سن‌ایچ ساوه ۲ _ گهر زمین سیرجان ۴

در سومین بازی هفته ششم دو تیم سن‌ایچ و گهر زمین به تقابل با یکدیگر پرداختند و حاصل تلاش هر دو تیم پیروزی گهر زمین سیرجان بود.

ابتدا سن ایچ با دبل مسعود عباسی از رقیب خود پیش افتاد، اما گهر زمین سیرجان با گل‌های مهدی اسدشیر، دبل امیر رضا کهزادی و سالار آقاپور پیروز این مسابقه شد.

ایرالکو اراک ۲ _ پالایش نفت اصفهان ۳

چهارمین جدال هفته ششم با پیروزی نماینده اصفهان برابر ایرالکو به پایان رسید.

ابتدا رحمان سارانی و محمد محبی برای ایرالکو اراک موفق به گلزنی شدند، اما در نهایت نماینده اصفهان با سه گل پیروز این میدان شد.

هیئت فوتبال قم ۲ _ فولاد هرمزگان ۳

پنجمین بازی هفته ششم با پیروزی نماینده هرمزگان به پایان رسید.

در این جدال ابتدا علی بابائیان برای هیئت فوتبال قم گلزنی کرد، اما پس از آن نماینده هرمزگان با گل‌های سروش احمدنیا و مهدی زاهدی از رقیب خود پیش افتاد.

علی بابائیان دقایقی بعد بار دیگر برای تیم خود گلزنی کرد و در نهایت گلزنی مجدد سروش احمدنیا موجب شد فولاد هرمزگان تیم برتر میدان باشد.

پالایش نفت بندرعباس ۲ _ سفیر گفتمان ۱

در آخرین جدال هفته ششم دو تیم پالایش نفت بندرعباس و سفیر گفتمان برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و جدال آن‌ها با نتیجه دو بر یک به سود بندری‌ها به پایان رسید.

علی جوذری و شهاب طالبی گل‌های پالایش نفت بندرعباس در این تقابل را به ثمر رساندند و عرفان محمدپور نیز برای سفیر گفتمان موفق به گلزنی شد.

جدول لیگ برتر فوتسال پس از بازی‌های امروز

پیروزی ارزشمند پالایش نفت اصفهان/ تساوی کسل کننده فرش‌آرا

نظر شما