شناسهٔ خبر: 68208936 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

انتقاد نماینده سبزوار از وضعیت نابسامان جاده‌های غرب خراسان

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از حادثه جاده‌ای منجر به جان باختن سه جوان فوتبالیست سبزواری، از وضعیت نابسامان عمده مسیرهای ارتباطی غرب خراسان رضوی انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

پنج نفر از اعضای تیم فوتبال "بیهق" سبزوار که عصر چهارشنبه برای شرکت در یک مسابقه دوستانه فوتبال راهی شهرستان اسفراین در خراسان رضوی بودند، در محدوده شهر "حکم آباد" از توابع شهرستان «جوین» دچار سانحه واژگونی خودرو شدند که در این حادثه سه نفر از آنان شامل «حامد ایزی، پرهام کلاته‌سیفری و محمدرضا سرپوشی» جان باخته و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند که به بیمارستان انتقال یافتند.

نماینده ۶ شهرستان غرب خراسان رضوی در مجلس با تسلیت این حادثه به خانواده این جوانان ورزشکار و جامعه ورزشی سبزوار، به شرایط نامطلوب این مسیر پرتردد اشاره کرد و گفت:‌ جاده‌های دوطرفه و پرترافیک غرب استان همچنان حادثه آفریده و قربانی می‌گیرد.

بهروز محبی نجم آبادی اظهار کرد: این محور که در قامت یک جاده ترانزیتی، غرب خراسان رضوی را با خراسان شمالی و استان‌های شمالی کشور مرتبط کرده و در شبانه روز، هزاران خودرو سبک و سنگین از آن عبور می کنند، با وجود گذشت سال‌های زیاد از گذشته مصوبه ارتقای این جاده، همچنان تغییری نکرده و به علت عرض کم و دوطرفه بودن، حوادث زیادی را رقم می زند.

نماینده شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تسریع در اجرای طرح چهار خطه کردن این مسیر ترانزیتی، برای کاهش مخاطرات و حوادث جاده ای تاکید کرد.

به دنبال حادثه منجر به درگذشت این سه فوتبالیست سبزواری، هیأت فوتبال سبزوار نیز امروز با صدور پیامی ضمن تسلیت جان باختن این سه ورزشکار شهرستان در مسیر سبزوار- جوین، اعلام کرد که به احترام این عزیزان، کلیه بازی های فوتبال شهرستان سبزوار تا روز شنبه نعلیق شده و برگزار نخواهد شد.

"نقاب"، مرکز شهرستان جوین در ۷۵ کیلومتری شمال سبزوار و ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما