شناسهٔ خبر: 68208605 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آئین تجلیل از آزادگان باقرشهر ری برگزار شد

شهرری- ایرنا- در آستانه ۲۶مردادماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی آئین تجلیل از آزادگان باقرشهر شهرستان ری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روز پنجشنبه آیین تجلیل و تکریم از ۱۹آزاده سرافراز شهر باقرشهر به مناسبت ۲۶ مردادماه سال روز ورود آزادگان به کشور با همت شهرداری باقرشهر در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، در این آیین مرتضی همتی شهردار باقرشهر و حسین نصراله معاون مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران و رییس اداره بنیاد شهید شهرستان ری حضور داشتند.

آئین تجلیل از آزادگان باقرشهر ری برگزار شد

مرتضی همتی در آیین تجلیل از آزادگان باقرشهر ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: در سطح دنیا کشورها برای جایگاه والای آزادگان و شهدا ارزش خاصی قائل هستند و اقدامات ارزنده‌ای برای ثبت و ضبط حرکت‌ها و مبارزات صورت می‌گیرد.

شهردار باقرشهر افزود: داستان آزادگان را باید شنید زیرا که تاکنون به موضوع ثبت وقایع و خاطرات آزادگان پرداخته نشده و از شرایط رزمندگان و مبارزان در زمان اسارت کم شنیدیم.

وی افزود: آزادگان در کشور ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و در این راستا می‌بایست داستان آزادگان را با جدیت و دقت شنید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آنگونه که شایسته است تاکنون به موضوع ثبت وقایع و خاطرات آزادگان پرداخته نشده و از شرایط رزمندگان و مبارزان در زمان اسارت کم شنیدیم.

آئین تجلیل از آزادگان باقرشهر ری برگزار شد

حسین نصراله رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان ری در آیین تجلیل از آزادگان که در شهرداری باقرشهر برگزار شد، اظهار داشت: از شهردار باقرشهر قدردانیم که در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام دارد و تمامی مراسم مرتبط با ایثار شهادت را به کمک عوامل در این مجموعه برگزار می‌کنند.

وی افزود: مردم قدردان ایستادگی و ایثار شما رزمندگان سرافراز هستند که جوانمردانه ایستادید و اسارت را تحمل کردید.

رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان ری در ادامه افزود: از اینکه نتوانستیم خدمات قابلی را به شما ارائه دهیم که جبران زحمات و مافات دوران اسارت باشد، شرمنده‌ایم.

وی تصریح کرد: اگر امروز یمن، حماس و حزب الله در مقابل فشار و ظلم مقاومت می‌کنند، به خاطر ایستادگی و مرارتی است که شما آزادگان متحمل شدید و ایستادگی کردید.

آئین تجلیل از آزادگان باقرشهر ری برگزار شد

در پایان این مراسم از آزادگان سرافراز باقرشهر به پاس تحمل سختی‌ها و مشکلات دوران اسارت تجلیل به عمل آمد.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

نظر شما