شناسهٔ خبر: 68208303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون عملیات پلیس راهور تهران:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی مراسم بدرقه زائران اربعین در میدان آزادی پایتخت

تهران بزرگ- ایرنا- معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای محدودیت‌های ترافیکی  ویژه مراسم آیین بدرقه زائران اربعین در محدوده میدان آزادی پایتخت خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها از ساعت ۱۹ عصر پنجشنبه همزمان با آغاز مراسم تا ساعت ۲۴ اعمال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران، سرهنگ احسان مومنی افزود: با توجه به پیش‌بینی حضور و حجم زیاد مراجعان به این میدان، پیش‌بینی می‌شود با بار ترافیکی قابل ملاحظه‌ای در میدان آزادی روبرو باشیم بنابراین به توصیه می‌شود شهروندان از ترددهای غیرضروری در این محدوده خودداری کنند.

وی اضافه کرد: شهروندانی که قصد تردد به سمت غرب را دارند حتما از خیابان آزادی وارد مسیر خارجی میدان شده و به مسیر خود ادامه دهند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: همچنین رانندگانی که در مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب این محدوده قصد تردد را دارند خواست از مسیرهای خارجی و از زیرگذرهای میدان آزادی و بزرگراه آیت‌الله سعیدی استفاده کنند.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی مراسم بدرقه زائران اربعین در میدان آزادی پایتخت


سرهنگ مومنی از شهروندان خواست در صورت ایجاد محدودیت تردد در داخل مسیر داخلی میدان آزادی در ساعات اعلامی با تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در این محدوده همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، مراسم آیین بدرقه زائران اربعین امام حسین (ع) امشب از ساعت ۲۰ تا ۲۴ در میدان آزادی با حضور شهردار تهران برگزار می‌شود.

نظر شما