شناسهٔ خبر: 68207725 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرهنگ باباپور خبر داد؛

بازداشت بیش از ۷۰۰ موادفروش و قاچاقچی موادمخدر در تهران

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از بازداشت بیش از ۷۰۰ موادفروش و قاچاقچی موادمخدر در تهران خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، مرحله جدیدی از طرح آرامش در شهر را در مناطق جرم خیز و آلوده به اجرا درآوردند که در جریان آن ۶۹۳ خرده فروش و ۱۷ قاچاقچی مواد مخدر در شهر تهران بازداشت شدند، از این افراد ۳۶۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۱ عدد فشنگ جنگی، دو قبضه اسلحه بادی، یک رشته دستبند فلزی و یک دستگاه بی سیم نیز کشف شد. همچنین ۴۴ دستگاه خودروی متعلق به این افراد نیز توقیف شد.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر و مأموران پر تلاش یگان امداد و کلانتری‌های تابعه پلیس پیشگیری همچنین در اجرای این طرح موفق به جمع آوری هزار و ۹۸۲ معتاد متجاهر شدند که این افراد به مراکز بازپروری انتقال داده شدند.

باباپور همچنین از اجرای ۴۴ فقره حکم قضائی، پلمپ دو باب عطاری متخلف که اقدام به فروش داروهای غیر مجاز لاغری و شربت تریاک و متادون کرده بودند خبر داد و افزود: در این راستا پنج کیلوگرم شربت تریاک و متادون و ۲۱ هزار و ۳۶۰ عدد قرص غیرمجاز ترک اعتیاد و داروی لاغری نیز کشف شد.

نظر شما