شناسهٔ خبر: 68207587 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

در آستانه اربعین حسینی صورت گرفت؛

اجرای نمایش «راوی بگو» در حرم مطهر حضرت معصومه(س)

حوزه/ نمایش «راوی بگو» در آستانه اربعین حسینی به همت اداره امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) ویژه خواهران دانشجو و طلبه عصر امروز به روی صحنه رفت و بینندگان این نمایش با ماجرای شهادت حضرت رقیه(س) و تاثیر شهادت این بانو بر پیشبرد اهداف قیام عاشورا و روشنگری افکار مردم آشنا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، نمایش «راوی بگو» برگرفته از کتاب «راوی بگو بخواند» نوشته مجید پوروای با مضمون طبیب سه ساله کربلا عصر دیروز در محفل چله وصال ویژه خواهران طلبه و دانشجو ۱۸ تا ۳۰ سال در شبستان حضرت زهرا (س) حرم مطهر به صورت رایگان به نمایش درآمد.

تماشاگران این نمایش که با روایتگری دختران نوجوان اجرا شد با ماجرای شهادت حضرت رقیه(س) و تاثیر شهادت این بانو بر پیشبرد اهداف قیام عاشورا و روشنگری افکار مردم آشنا شدند.

اداره فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) در قالب گروه نمایشی متشکل از دختران نوجوان و جوان در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی نمایش‌های متنوعی را با هدف بصیرت افزایی برای دختران نوجوان و جوان به روی صحنه می برد که این نمایش‌ها تاکنون با استقبال خوبی از سوی دختران نوجوان و جوان و خانواده های آنها رو به رو شده است.

لازم به ذکر است، بانوان و دختران در گروه های سنی مختلف برای کسب آگاهی درباره برنامه های فرهنگی و مناسبتی اداره امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) می توانند در کانال آستان مهر به نشانی @astanehmehr در پیامرسان ایتا عضو شوند.

نظر شما