شناسهٔ خبر: 68207339 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تأییدیه فیفا برای استفاده از VAR در ورزشگاه امام(ره) اراک

دبیر کارگروه نظارت بر استفاده از VAR از صدور تأییدیه فیفا برای استفاده ازVAR در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک خبر داد. دبیر کارگروه نظارت بر استفاده از VAR از صدور تأییدیه فیفا برای استفاده ازVAR در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از مرکزی، ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک که طی هفته های اخیر به VAR تجهیز شده بود، در هفته نخست رقابت های لیگ برتر که آلومینیوم اراک در خارج خانه بازی دارد، میزبان نخستین رقابت لیگ برتری سرخ پوشان پایتخت(پرسپولیس تهران) و سبز پوشان اصفهانی(ذوب آهن اصفهان) است.

این درحالی است که براساس اعلام سازمان لیگ ورزشگاه محل برگزاری دو مسابقه از هفته نخست لیگ برتر فصل جدید اعلام شد که در یکی از مهمترین مسابقات شهر اراک میزبان سرخپوشان پایتخت و سبز پوشان اصفهان خواهد بود به طوری که با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان با توجه به آماده نشدن ورزشگاه تختی تهران جهت برگزاری مسابقات، فردا، پنجشنبه 25 مرداد ساعت 19:30 در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

با این حال، امروز محسن حکیم دبیر کارگروه نظارت بر استفاده از VAR با بیان اینکه صبح امروز بخش تکنولوژی فیفا استفاده از VAR در دو ورزشگاه امام خمینی شهر اراک و نقش جهان اصفهان را تائید کرد اظهار داشت: بخش تکنولوژی فیفا، استفاده از "VAR" در دو ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک و نقش جهان اصفهان را تأیید کرد و داوران اجازه قضاوت با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی را دارند.

برچسب‌ها:

نظر شما