شناسهٔ خبر: 68207327 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل حج و زیارت مازندران خبر داد

ثبت‌نام ۷۸ هزار مازندرانی در سامانه سماح

مدیرکل حج و زیارت مازندران از ثبت‌نام ۷۸ هزار و ۳۹۸ مازندرانی برای حضور در اربعین حسینی سال‌جاری در سامانه سماح خبر داد.

صاحب‌خبر -

عباس اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در مازندران با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام شدگان قطعی متقاضیان سفر اربعین سال‌جاری در سامانه سماح اظهار کرد: تا ساعت ۱۳ روز چهارشنبه بیست‌وچهارم مرداد ۷۸ هزار و ۳۹۸ نفر در سماح ثبت‌نام کردند.

وی افزود: از این تعداد ۴۹ هزار و ۶۶۰ نفر مرد و ۳۰ هزار و ۳۳۰ نفر زن بودند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران طبق این ثبت‌نام متقاضیان اعزام هوایی ۳۱۹۱ نفر و متقاضیان سفر با اتوبوس ۳۸ هزار ۹۳۸ نفر بودند، عنوان کرد: همچنین ۵۷۱ نفر متقاضیان سفر با قطار در سامانه به ثبت رسیده است.

اسماعیلی با بیان اینکه ترافیک اعزام از شانزدهم تا سی‌ویکم مردادماه سال‌جاری تعیین شده، یادآور شد: برای ترافیک بازگشت نیز متقاضیان از سی‌ام مردادماه تا دهم شهریور ماه سال‌جاری به ثبت رساندند.

وی ادامه داد: با توجه به آمار ثبت‌نامی در این سامانه حدود ۶۵ هزار و ۹۶۴ نفر مرز مهران و ۹ هزار و ۱۷۶ نفر مرز خسروی در برای رفت انتخاب کردند.

این مسئول با اعلام اینکه صبح دیروز چهارشنبه خادمیاران افتخاری مازندرانی در شهر کاظمین حضور یافتند، خاطرنشان کرد: در این آستانه معنوی ۸۰ نفر از خادمین افتخاری سه استان مازندران، خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی حضور یافتند.

نظر شما