شناسهٔ خبر: 68207304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

«سارقان مامورنما» در کمین اند، درِ خانه‌ها را بر روی افراد مشکوک نگشایید

اصفهان - ایرنا - فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه به ساکنان مجتمع های مسکونی در باره مراجعه سارقان در پوشش تعمیرکار و مامور خدمات انرژی هشدار داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ هادی کیان مهر روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افرود: بتازگی موارد متعددی از سرقت در مجتمع های مسکونی این شهرستان توسط سارقان در پوشش مامور قرائت کنتور یا تعمیرکار کولر و سیستم‌های برقی ساختمان گزارش شده است.
وی تاکید کرد: ساکنان مجتمع ها نباید به افراد ناشناسی که با معرفی خود بعنوان تعمیرکار، مأمور قرائت کنتور و دیگر عنوان‌ های مشابه قصد ورود به مشاعات مجتمع را دارند، اعتماد کنند.
فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه افزود: روز گذشته سارق‌ موتور کولرهای آبی منازل با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.
وی اظهار داشت: در پی تماس یک شهروند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در باره حضور مشکوک فردی ناشناس در پشت بام مجتمع محل سکونتش، مأموران به محل اعزام شدند.
سرهنگ‌کیان مهر افزود: با حضور مأموران در محل، سارقی که در حال سرقت موتور کولرهای آبی واحدهای مجتمع بود، غافلگیر و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: با انتقال متهم به کلانتری مشخص شد این فرد با زدن زنگ واحدهای مجتمع و معرفی خود بعنوان سرویس کار کولر یکی از ساکنان، وارد ساختمان شده و سپس با حضور در پشت بام اقدام به سرقت موتور کولرهای آبی محل می‌کرده است.
وی به ارتکاب سرقت‌های دیگر در قالب مامور قرائت کنتور آب، برق و گاز و همچنین نیروی خدماتی و تمیزکار اشاره کرد و گفت: به هیچ عنوان نباید درب مجتمع های مسکونی را برای این افراد و بدون اطمینان خاطر از هویت آنها گشود.
رییس پلیس شاهین شهر و میمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تماس با شماره ۱۱۰، موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، شاهین شهر در ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما