شناسهٔ خبر: 68207031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد

ورود بیش از ۷۰۰۰ زائر پاکستانی اربعین حسینی از طریق پایانه مرزی میرجاوه به کشور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از ورود ۷ هزار و ۳۷۶ نفر زائر پاکستانی از طریق پایانه مرزی میرجاوه به کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد با اشاره به اینکه در چند روز آینده شاهد افزایش ورود زائرین کشور پاکستان خواهیم بود و در این راستا همه دستگاه‌ها پای کار هستند، اظهار کرد: از مجموع هفت هزار و ۳۷۶ زائر که طریق مرز میرجاوه وارد کشور شدند، تعداد پنج هزار و ۶۰۳ نفر مسافر با ۱۲۱ دستگاه اتوبوس پاکستانی و هزار و ۷۷۳ نفر نیز به صورت پیاده آمدند.

وی با بیان اینکه تمام زیر ساخت‌ها و امکانات جاده‌ای و خدمات بین راهی برای زوار اربعین در استان فراهم است، افزود: طرح توسعه سالن مسافری، مه پاش‌ها، افزایش آیس بانک‌ها، نصب سایبان‌ها و همچنین افزایش سیستم‌های خنک کننده با توجه به گرمای بالای ۵۰ درجه در نقطه صفر مرزی به ویژه در مرداد سال جاری از جمله اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه خدمت رسانی به زوار حسینی را از وظایف خود می‌دانیم، گفت: ارائه خدمات به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در بهترین حالت باید انجام شود و در این راستا هر آنچه که در توان داریم برای خدمات دهی به کار خواهیم بست.

به گزارش ایمنا، سیستان و بلوچستان از طریق دو مرز میرجاوه و ریمدان، دروازه اصلی ورود زائران غیرایرانی اربعین حسینی به کشور است که بیش از سایر نقاط کشور، پذیرای زائران اربعین حسینی خارجی بوده و از این روی، امکانات و زیرساخت‌های لازم در این منطقه هر سال رو به افزایش است.

نظر شما