شناسهٔ خبر: 68206941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم ملی هندبال بانوان در سمنان اردو زد

شاهرود - ایرنا - رییس هیات هندبال استان سمنان گفت: تیم ملی هندبال بانوان اردوی آمادگی پنج روزه را با حضور ۲۸ بازیکن در سمنان آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

مریم رضاییان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اردوی تمرینی از بیست و پنجم تا سی‌ام مردادماه به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان از سراسر کشور در این اردو حضور دارند، ابراز کرد: این دومین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال بانوان بزرگسال از ابتدای سال تاکنون است.

رییس هیات هندبال استان سمنان اظهار کرد: هدف از برگزاری اردوی تمرینی تیم ملی هندبال بانوان حضور در مسابقات آسیایی است که از یازدهم تا بیست و دوم آذرماه در کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی سمنان میزبان این اردوی است، افزود: فاطمه مهری و تینا کیهانی از گرمسار در این اردو حضور دارند.

پایان اردوی نوجوانان هندبالیست کشور در سمنان

وی به برگزاری اردوی نوجوانان هندبالیست کشور در سمنان اشاره کرد و گفت: این اردوی تمرینی از بیست و یکم تا بیست و پنجم مرداد به میزبانی دانشگاه آزاد سمنان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این اردو را افزایش آمادگی برای حضور در مسابقات آسیایی سال ۱۴۰۴ عنوان کرد و افزود: این اردوی تمرینی با حضور ۵۰ هندبالیست نوجوان از سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش ایرنا، استان سمنان ۲۸۹ هندبالیست سازمان یافته دارد. شهرستان سمنان به خاطر داشتن امکانات ورزشی مناسب، هر سال میزبان مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

نظر شما