شناسهٔ خبر: 68206798 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مهاجری: هیچ تیمی شرایط آغاز لیگ را ندارد

ابوالفضل نفر

سرمربی تیم خیبر در نشست خبری قبل از بازی با هوادار مدعی شد هیچ تیمی شرایط آغاز لیگ را ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی با هوادار تهران درباره تیم خیبر خرم‌آباد و تجربه جدید تیمش اظهار کرد: نیاز استان لرستان بود که یک تیم در لیگ برتر داشته باشد. نقاط ضعفی وجود دارد که جای گلایه را باقی می‌گذارد؛ آن هم بعد از آنکه با کمک همگی خیبر توانست راهی لیگ برتر شود و با برترین تیم‌های فوتبال کشور مبارزه کند. امیدوارم با تمهیداتی که کل مجموعه خیبر در نظر دارد بتوانیم تیم را حفظ کنیم و به اهداف پنج‌ساله خود برسیم.

او درباره وضعیت ورزشگاه شهدای قدس که خیبر باید در آن میزبان هوادار باشد، گفت: برای من جای تعجب دارد که چرا سه هفته قبل از بازی به ما اعلام شد بازی با هوادار در ورزشگاه شهر قدس برگزار می‌شود. ما برنامه‌ریزی هواداران، اسکان و ... را داریم و مسائلی به وجود آمد که زیبنده فوتبال نیست. اگر می‌خواهیم حرفه‌ای باشیم و قصد بهترشدن در آسیا را داریم از این راه نمی‌توانیم با آن برسیم. برای منی که فوتبالی هستم جای تاسف دارد و سال به سال باید سخت تلاش کنیم تا از لحاظ سخت‌افزاری قوی‌تر باشیم.

مهاجری ادامه داد: بازی با سپاهان مقابل شباب الاهلی را دیدیم که متاسفانه شرایط چمن خوبی نداشت و سوال این است چرا خودمان را زیر سوال می‌بریم؟ در حال حاضر از آغاز لیگ نشان می‌دهیم که آماده برگزاری لیگ برتر نیستیم. برای مثال اگر باشگاه خطا کند در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال چه اتفاقی می‌افتد. ما باید در خرم‌آباد میزبانی کنیم و اگر هم مشکلی داشته باشد ما خودمان باید شرایط میزبانی را فراهم کنیم. یکی از ابزارهای موفقیت خیبر هوادارانش است و باید این قسمت پازل کامل شود.

سرمربی خیبر درباره روند نقل و انتقالاتی باشگاهش در لیگ برتر عنوان کرد: به جرات می‌توانم بگم هیچ تیمی با وجود این شرایط آمادگی آغاز لیگ را ندارد. ما به دلیل اینکه شرایطمان با بقیه متفاوت است دیر تیممان را جمع کردیم. باقی تیم‌ها را ببینید هر کدام شاکله‌ای برای کارشان دارند. آرزوی موفقیت برای باشگاه دارم و امیدوارم با آمادگی‌ای که داریم بتوانیم لیگ را به خوبی آغاز کنیم.

او افزود: وقتی وارد فضای جدیدی می‌شویم مالکیت و مدیریت همگی دست به دست هم می‌دهند تا بتوانیم لیگ را به خوبی آغاز و تمام کنیم و فرصت زیادی برایمان در ادامه وجود دارد. ما صبورتر از حدادیان در فوتبال نداریم که با این وضعیت صدایش درآمده و به فکر فروش نساجی افتاده است. هیچ تیم خصوصی توان برابری با تیم‌های دولتی را ندارد و مدیریت باشگاه تمام تلاشش را می‌کند تا نواقص را برطرف کند. رئال را در نظر بگیریم. در سالی که قصد تعمیر استادیومش را داشت بدون مهاجم نوک وارد مسابقات شد و از بازیکنان خود در پست‌های غیر تخصصی استفاده می‌کرد. ما در سه جبهه در حال جنگ‌ایم و همگی در تلاشند که ورزشگاه تختی و لر آرنا را برای لیگ آماده کنند. تیم خوبی داریم و امیدوارم به هدفمان برسیم.

مهاجری درباره خارجی‌های تیمش اعلام کرد: خارجی‌های ما از بازیکنان ایرانی باارزش‌تر بودند. ما بازیکنان تیم‌های سقوط‌کننده را دیدیم که قیمت‌های عجیبی داشتند و به همین دلیل سراغ بازیکنان خارجی رفتیم که قیمتشان با بازیکنان تیممان یکی بود و به‌خوبی توانستیم نیازهای خود را برطرف کنیم.

سرمربی خیبر درباره شکایت استقلال خوزستان از خیبر گفت: بازیکنان من جنجالی به پا نکردند و باشگاه نسبت برای جذب او قانونی اقدام کرد و خود او هم در پست اینستاگرامی اش پیوستنش به استقلال خوزستان را تکذیب کرد.

او درباره بازی فردا با هوادار و سرمربی تیم مقابل اظهار کرد: همیشه اولین بازی سخت است و تمام تمرکزمان روی بازی است. بازیکنان با هم دیگر یکدست شده‌اند و امیدوارم نتیجه خوبی را فردا کسب کنیم. رحمتی مربی رزومه‌داری است و سعی دارد بهترین عملکرد را داشته باشد و امیدوارم در یک بازی خوب نتیجه را به نفع خود رقم بزنیم.

انتهای پیام

نظر شما