شناسهٔ خبر: 68206357 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس مطرح کرد؛

تسلط و تخصص وزیر پیشنهادی صمت/ اتابک به مسائل بخش صنعت و تجارت اشراف دارد

تهران- ایرنا- نماینده مردم کرمانشاه، جوانرود و پاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: «سید محمد اتابک» وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به دلیل سابقه‌ای که در این حوزه دارد گزینه کارآمد و مناسبی برای وزارت صمت است.

صاحب‌خبر -

رستگار یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره سید محمد اتابک وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: سید محمد اتابک مدیری است که از مجموعه واز درون سیستم آمده است یعنی کار خود را از مقطع کارشناسی در حوزه صنعت شروع کرده و اشرافیت خوبی هم نسبت به حوزه تجارت و صنعت دارد.

یوسفی گفت: او کاملا به حوزه و کار صنعت مسلط است، امیدوارم طرح هایی که برای حوزه صنعت خودرو و تحول در این بخش حساس یا در سایر حوزه‌ها مثل معدن، تجارت و نظارت بر بازار در وزارتخانه را در عمل هم به انجام برسانند.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس تصریح کرد: اتابک برآمده از بطن صنعت و بازرگانی است و به مشکلات و موانعی که در این بخش وجود دارد به خوبی آگاه است از این رو می تواند با تکیه به بخش خصوصی که خاستگاه اصلی وی است در جریان رشد حوزه های صنعتی و تجاری کشور به بهترین شکل ممکن وارد عمل شود.

به گزارش ایرنا، سید محمد اتابک روز یکشنبه (۲۱ مرداد) به عنوان گزینه پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی شد. وی دارای مدرک کارشناس ارشد مهندسی عمران از دانشگاه میشیگان آمریکا و دارای سابقه مدیریتی در هیأت مدیره انجمن سیمان، هیأت مدیره سیمان تهران، عضو شورای مشورتی وزارت صنایع و مجلس و سایر حوزه‌های صنعتی است.اتابک در کارنامه خود نایب رئیس اتاق بازرگانی، معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان، مدیرعاملی و نایب رئیسی شرکت سیمان تهران، مدیرعاملی و نایب رئیسی هیات مدیره شرکت اکباتان، عضویت و ریاست هیات مدیره شرکت‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری بانک مسکن، شرکت صدرا و چندین شرکت تولیدی را دارد.

نظر شما