شناسهٔ خبر: 68206023 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

کشف ۴۴ کیلوگرم شیشه در ملارد - اکونیوز

اقتصاد ایران: ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از کشف ۴۴ کیلوگرم شیشه در این شهرستان در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کیانوش نورمحمدی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت فردی در امر توزیع مواد مخدر از نوع شیشه در شهرک طلائیه ملارد، مراتب در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: با پشتیبانی عملیاتی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و ملارد و شناسایی محل فعالیت توزیع کننده مواد افیونی با هماهنگی قضائی، در عملیاتی متهم دستگیر شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی صورت گرفته از منزل متهم، ۴۴ کیلوگرم شیشه و تعدادی مهر جعلی کشف و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملارد خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آنها برخورد می‌کند و از شهروندان می‌خواهیم، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما