شناسهٔ خبر: 68205698 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تکمیل و بهسازی پنج خانه موزه شهدا در قم تکمیل و بهسازی پنج خانه موزه شهدا در قم

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: تکمیل و بهسازی پنج خانه موزه شهیدان فخری زاده، شفیعی، گاینی، کلهری و توکلی در دستور کار قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به نقل از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، سید محمد موسوی منش با اشاره به ضرورت و اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، به عنوان یک فرهنگ متعالی‌ست که شناساندن، ترویج و تقویت ارزش‌های آن برای جامعه و بخصوص نسل‌های کنونی یکی از مهمترین و اساس‌ترین وظیفه نهادهاست و در مدیریت شهری نیز برنامه‌های مدونی برای آن در حال اجراست.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم ادامه داد: احداث و بهسازی خانه موزه‌های شهدا به عنوان یکی از کانون‌های فرهنگی و اصلی شهروندان و فعالان فرهنگی این حوزه نیز در چند سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

وی به همکاری همه حوزه‌های مدیریت شهری در راه اندازی این خانه‌ها گفت: حوزه تملکات، مالی، مدیران مناطق، سازمان سیما، منظر و فضای سبز و اداره کل ارتباطات و سایر حوزه‌های مرتبط در ایجاد و راه اندازی این خانه‌ها همکاری کامل دارند.

موسوی منش با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در خانه موزه شهید زین الدین افزود: در حال حاضر به فراخور مناسبت‌های مختلف فعالیت‌های فرهنگی درخانه موزه شهید زین الدین اجرا می‌شود و با تکمیل و بهسازی ۵ خانه موزه شهیدان فخری زاده، شفیعی، گاینی، کلهری و توکلی در دستور کار قرار دارد و تا پایان سال بخش عمده‌ای از این اماکن فرهنگی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نظر شما