شناسهٔ خبر: 68205575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

افزایش زمان خدمات‌رسانی پلیس گذرنامه کرمانشاه به زائران اربعین

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از افزایش زمان خدمات‌رسانی پلیس گذرنامه به زائران اربعین خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین قارلقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: همزمان با افزایش حجم درخواست شهروندان برای دریافت گذرنامه‌های عادی و زیارتی در ایام اربعین حسینی (ع)، اداره مهاجرت و گذرنامه در راستای خدمات دهی به شهروندان و زوار اقدام به راه‌اندازی شیفت خدمت در ساعات بعد از وقت اداری و همچنین ایام تعطیل تا اربعین حسینی کرده است.

وی افزود: بر همین اساس همکاران ما در اداره مهاجرت و گذرنامه در ایام غیرتعطیل و در ساعات بعد از وقت اداری از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ آماده خدمات رسانی به زائران و عموم مردم هستند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نیز همکاران ما از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ خدمات مورد نیاز را به زوار و شهروندان ارائه می‌دهند.

قارلقی با بیان اینکه زائران برای دریافت گذرنامه خود حتماً باید از طریق وبگاه "پلیس من" کارهای مربوط به ثبت نام را انجام دهند، اضافه کرد: این افراد برای دریافت گذرنامه به پلیس مراجعه نکنند.

وی گفت: همکاران ما در مرکز پلیس گذرنامه تنها به رفع نقص و ایرادات افراد مراجعه کننده می‌پردازند و آنها را برای تکمیل مدارک راهنمایی می‌کنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین نقص مدارک هویتی زائران مربوط به عکس است، افزود: این افراد توجه داشته باشند هنگام مراجعه به وب‌گاه پلیس من، عکس ۶*۴ رنگی را بارگذاری کنند تا در سیستم با پیغام خطا مواجه نشوند.

نظر شما