شناسهٔ خبر: 68204734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ایرنا رسانه برتر حوزه اقتصادی خراسان شمالی شد

بجنورد- ایرنا- خبرگزاری ایرنا با ۳۵ اثر در جشنواره رسانه‌ای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی به عنوان رسانه برتر استان در حوزه اقتصادی معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، جشنواره رسانه‌ای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی امروز پنجشنبه با حضور خبرنگاران، مدیران و مسوولان استانی در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

خبرنگاران استان خراسان شمالی ۷۰ اثر به جشنواره رسانه‌ای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد ارسال کردند و خبرگزاریی ایرنا با ۳۵ اثر بیشترین آثار را به خود اختصاص داد.

سمینار آموزشی تحت عنوان نگارش محتوا ها در فضای مجازی با حضور یکی از اساتید مطرح کشوری در این جشنواره برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی در این جشنواره گفت: خبرنگاران با عملکرد حرفه‌ای و مسئولانه خود در بالابردن سطح آگاهی جامعه نقشی بی‌بدیل ایفا می‌کنند و این خود نشان از ارزشی والا و جایگاهی برجسته دارد.

عباس کاظمی از تمامی خبرنگارانی که که در پوشش اخبار اقتصادی و تجاری استان خراسان شمالی نقش‌آفرینی می‌کنند تقدیر کرد و افزود: تلاش‌های رسانه‌ ها در ارائه‌ اطلاعات درست و به موقع به جامعه، ارزشمند و تحسین‌برانگیز است.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی رسانه‌ها می‌توانند به‌عنوان ابزاری قدرتمند در ارتقای تجارت و اقتصاد محلی عمل کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی گفت: همکاری نزدیک بین رسانه‌ها و بخش خصوصی نه‌تنها به پیشرفت منطقه کمک می‌کند، بلکه به رشد و توسعه اقتصادی کشور نیز منجر می‌شود و اتاق همواره به‌دنبال ایجاد بستری برای این همکاری‌ها بوده و خواهد بود.

اهداف و برنامه‌های اتاق بازرگانی

وی افزایش سرمایه‌گذاری‌ها، توسعه صادرات و ارتقای کیفیت تولیدات داخلی را از اهداف اتاق دانست و تصریح کرد: اهدافی را برای توسعه اقتصادی استان تعیین شده که امیدواریم با همکاری و همفکری رسانه ها به تحقق آن‌ها نزدیک شویم.

کاظمی گفت: در راستای ارتقای فعالیت های رسانه‌ای، اقدام به راه‌اندازی "اتاق رسانه" کرده است و هدف از این اقدام، ایجاد فضایی مناسب برای حضور و مشارکت فعال رسانه‌ها در مجموعه اتاق است.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های ویژه‌ای که اتاق بازرگانی خراسان شمالی در دست اقدام دارد، می‌توان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ارتقای توانمندی‌های فعالان اقتصادی، ایجاد بسترهای مناسب برای افزایش صادرات و حمایت از کارآفرینان و نوآوران استان اشاره کرد.

نظر شما