شناسهٔ خبر: 68203887 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار سنندج:

۷۵ نفر در آتش‌نشانی سنندج استخدام می‌شوند

شهردار سنندج گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته طی چند سال اخیر موفق به دریافت مجوز برای جذب ۷۵ نفر نیرو به منظور تکمیل چارت سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج شدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی از دریافت مجوز برای جذب ۷۵ نفر نیرو در سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج خبر داد و اظهار کرد: تقویت سازمان آتش‌نشانی به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری در این دوره به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته طی چند سال اخیر موفق به دریافت مجوز برای جذب ۷۵ نفر نیرو به منظور تکمیل چارت سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج شدیم.

شهردار سنندج ادامه داد: این افراد به صورت پیمانی و از طریق برگزاری آزمون که توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود جذب و به‌کارگیری خواهند شد.

رشیدی تصریح کرد: این استخدامی‌ها در چارچوب قوانین و مقررات و با برگزاری آزمون‌های مرتبط به صورت عمومی و تخصصی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این نیروها برابر با چارت سازمانی جذب می‌شوند، تصریح کرد: کل فرایند جذب این نیروها از ثبت‌نام، برگزاری آزمون و دوره‌های آموزشی باید در بازه زمانی یک سال از شروع فراخوان انجام شود.

شهردار سنندج گفت: پذیرفته‌شدگان قبل از شروع به کار در دوره‌های متعدد آموزشی برای آمادگی هرچه بیشتر در مسیر خدمت در این سازمان شرکت خواهند کرد.

رشیدی افزود: جزئیات کامل در مورد شرایط برگزاری آزمون در آینده نزدیک از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظر شما