شناسهٔ خبر: 68203875 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد

اعزام ۹۰ درصد زائران گیلانی اربعین به مرز مهران

طاهره رفعتی

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، با اشاره به اعزام ۲۷۰۴ زائر اربعین طی ۱۳۸ سفر به پایانه های مرزی، گفت: بخش عمده زائران به مرز مهران اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

علی حدادی امروز، ۲۵ مردادماه در گفت‌وگو با خبرنگاران، از اعزام ۲۷۰۴ زائر اربعین حسینی(ع) از استان گیلان از ۱۶ مردادماه تاکنون خبر داد و اظهار کرد: تمامی امکانات حمل و نقل برای برگزاری این رویداد بزرگ فراهم است.

وی با بیان اینکه زائران طی ۱۳۸ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برای حضور در مراسم اربعین حسینی به پایانه‌های مرزی اعزام شده‌اند، گفت: تاکنون بیش از ۹۰ درصد زائران به مرز مهران اعزام شده‌اند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان ادامه داد: اعزام زائران سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافربری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابه‌جایی زائران حسینی نظارت دارند تا موجبات خدمت‌رسانی بهتر برای زوار حسینی را فراهم آورند.

حدادی اضافه کرد: با هدف خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، ۴۰ نفر از همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان به صورت ۲۴ ساعته تا پایان طرح اربعین در پایانه‌ مرزی مهران مستقر می‌شوند.

انتهای پیام

نظر شما