شناسهٔ خبر: 68203211 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اختتامیه «محرم شهر» از شبکه تهران پخش می‌شود

شبکه تهران، اختتامیه برنامه تلویزیونی «محرم شهر» را در قالب دومین رویداد آیینی شهر تهران در میدان آزادی پنج شنبه ۲۵ مرداد ساعت ۲۲ به صورت زنده و مستقیم به مدت ۵۰ دقیقه نمایش می‌دهد. شبکه تهران، اختتامیه برنامه تلویزیونی «محرم شهر» را در قالب دومین رویداد آیینی شهر تهران در میدان آزادی پنج شنبه ۲۵ مرداد ساعت ۲۲ به صورت زنده و مستقیم به مدت ۵۰ دقیقه نمایش می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ مراسم «اجتماع اربعینی‌ها» همراه با آئین بدرقه زائران اربعین پنجشنبه این هفته از ساعت ۲۰ در محرم شهر میدان آزادی شهر تهران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام شهاب مرادی سخنران این مراسم است و مادحین از جمله سید مجید بنی فاطمه، نریمان پناهی، حسین سیب سرخی، محمد فصولی، محمد حسین پویان فر، امین قدیم و محمدرضا نوشه ور نیز به ذکر مصیبت اهل بیت می‌پردازد.

گفتنی است، آئین بدرقه زائران پیاده روی اربعین برای چهارمین سال است که در شهر تهران برگزار می‌شود؛ این مراسم، اولین بار در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار شد و سال دوم، مصلای تهران میزبان زائران کربلای معلی بود؛ سال گذشته نیز این مراسم در رویداد «محرم شهر» برگزار شد و امسال برای بار دوم، میدان آزادی میزبان زائران حسینی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما