شناسهٔ خبر: 68203150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

پایش مرزهای خوزستان برای مقابله با هرگونه تهدید درحال انجام است

اهواز - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از پایش مداوم مرزهای استان برای برقراری امنیت زائران، مقابله با هرگونه تهدید و بکارگیری تمامی ظرفیت‌های انسانی و ماشین‌آلات سپاه برای خدمت‌رسانی به زائران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پنجشنبه ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار مسعود فلاحی در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به فعالیت‌های سپاه خوزستان جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: ورود و خروج زائران اربعین حسینی در حال حاضر به صورت روان در حال انجام است و سپاه استان نیز در حوزه‌های خدماتی در مرزهای شلمچه و چذابه با تمام ظرفیت در میدان است.

وی افزود: همچنین در حوزه‌های زیرساختی و عمرانی، امنیت زائران و خودروها، مسائل فرهنگی و خدمات‌رسانی به موکب‌ها جهادگران سپاه پاسداران و سربازان تلاشگر در حال خدمت‌رسانی هستند.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: جمع کثیری از همکاران ما برای برقراری امنیت زائرین اربعین از سراسر استان حضور دارند و در سطح مرزها نیز پایش های مداوم برای رفع هرگونه تهدیدی، انجام می شود.

وی تصریح کرد: امسال سه موکب در مرز شلمچه و سه موکب نیز در چذابه از سوی سپاه پاسداران راه‌اندازی شده که پاسداران و کارکنان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به صورت شیفتی در مواکب مستقر هستند.

سرتیپ دوم پاسدار فلاحی یادآور شد: آماد و پشتیبانی سپاه ولیعصر (عج) نیز در زمینه خدمات‌رسانی به زائران بیش از ۴۰ دستگاه اتوبوس به مرزهای چذابه و شلمچه برای جابجایی مسافران اعزام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین حدود ۲۰۰ راننده نیز در حال خدمات رسانی هستند و از ظرفیت رانندگان دیگر دستگاه‌ها نیز استفاده شده است.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان افزود: دستگاه‌های بیل مکانیکی نیز برای نصب بیلبورد و کامیون هایی برای جابجایی مایحتاج مواکب از سوی آماد و پشتیبانی سپاه در حال ارایه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) هستند.

به گزارش ایرنا ، تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند.

هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

نظر شما