شناسهٔ خبر: 68202746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهردار کرمانشاه:

خود را جای من بگذارید بعد قضاوت کنید

محبوبه علی آقایی

شهردار کرمانشاه در خصوص برخی انتقادات از وضعیت شهر، گفت: کسی نمی‌گوید کار ما در شهرداری بی ایراد و بدون مشکل بوده، اما این به معنی کارنکردن نیست و انتظارم این است که افراد قبل از قضاوت خود را جای بنده گذاشته و بعد قضاوت کنند.

صاحب‌خبر -

نادر نوروزی ۲۵ مرداد در آیین تجلیل از خبرنگاران، در پاسخ به برخی انتقادات مطرح شده در خصوص مشکلات و معضلات شهری، با اشاره به انباشت عقب افتادگی در کرمانشاه، گفت: قطعا مشکلات امروز کرمانشاه یک شبه بوجود نیامده و طی دوره‌های گذشته ایجاد شده و نمی‌توان انتظار داشت حجم عظیم مشکلات در مدت زمان کوتاهی رفع شود.

نوروزی گفت: ما همه تلاش خود را برای بهبود وضعیت شهر بکار گرفته ایم، اما اینکه همه کارهای ما درست و خوب بوده، قطعا اینطور نیست و اینکه بگوییم همه کارها هم اشتباه بوده یا کاری انجام نشده، این هم درست نیست.

شهردار کرمانشاه گفت: در هر حوزه و هر مجموعه‌ای قطعا مشکلاتی وجود دارد، اما به معنی این نیست که آن مجموعه کاری انجام نداده و یا همه کارها اشتباه بوده است.

نوروزی گفت: در همین حوزه رسانه قطعا مشکلات بسیاری وجود دارد و نمی‌توان گفت هیچ حوزه‌ای بدون مشکل است. برای اینکه قضاوت درستی در خصوص عملکرد هر نهاد و دستگاه داشته باشیم باید خودمان را جای آنها بگذاریم.

وی افزود: برخی افراد از انباشت زباله در برخی نقاط شهر گلایه می‌کنند. اگر فقط سه روز ما زباله را از سطح شهر جمع آوری نکنیم آن موقع معنی واقعی انباشت زباله را متوجه می شوید.

نوروزی گفت: در حال حاضر در چند شیفت‌ کاری مشغول جمع آوری زباله هستیم و در این زمینه با کمبود نیرو و ماشین آلات مواجه هستیم.

وی افزود: اگر بخواهید عملکرد من را قضاوت کنید باید خودتان را جای من بگذارید که با چه دشواری‌هایی، با چه تهدیدهایی و با چه فرصت هایی روبرو هستم و آن زمان است که می‌توان قضاوت درستی انجام داد.

نوروزی گفت: امروز از اهالی رسانه می‌پرسم آیا شما کاملا به درستی عمل کردید. قطعا نه، بنده هم همینطور و هرکدام از ما مشکلات و ایراداتی در کارمان داشته و داریم، اما این به معنی نفی تمام کارهای انجام شده نیست.

انتهای پیام

نظر شما