شناسهٔ خبر: 68202692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار شهرستان بندر خمیر در آیین تجلیل از خبرنگاران؛

نگاه مدیریتی به شهرستان باید توسعه‌گرا باشد

به مناسبت روز خبرنگار آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در مراسمی با حضور فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان و خبرنگاران شهرستان بندرخمیر در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان بندر خمیر عنوان کرد: از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای توسعه شهرستان استفاده می‌کنیم و نگاه مدیریتی به شهرستان باید نگاه توسعه‌گرا باشد.

وی امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز خبرنگار عنوان کرد: امیدواریم با حضور خبرنگاران در برنامه‌ها، اطلاع‌رسانی، مطالبه گری و همراهی خبرنگاران در جهت انعکاس و پوشش رسانه‌ای، خدمات و اقداماتی مختلفی که در شهرستان ارائه می‌شود موجب امید آفرینی در جامعه و مردم شود.

خواستار با اشاره به ایام سوگواری اربعین حسینی افزود: شهرستان بندر خمیر در مسیر زائران کربلا حسینی قرار دارد و همه تلاش ما بر این است که در این ایام تمامی امکانات و تجهیزاتی که نیاز و لازم باشد در ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران عزیزمان قرار دهیم. 

فرماندار شهرستان بندر خمیر گفت:در جذب بکارگیری نیروی انسانی و همچنین حوزه‌های سرمایه‌گذاری بندری، کشاورزی، صنعتی و گردشگری اولویت ما بر این بوده که از سرمایه‌گذاران داخلی و نیروهای بومی در شهرستان استفاده کنیم.

خواستار با تاکید به اینکه خدمات و پروژه‌های که انجام می‌شود باید کامل و جامع در اختیار مردم قرار گیرد، خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود بودجه‌هایی که در برخی از حوزه‌های مختلف وجود داشته اما با همکاری و تلاش مسئولین توانسته‌ایم اقدامات خوبی را در این شهرستان انجام دهیم.

سرهنگ حمید کمالی، فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان بندرخمیر در ادامه این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه شهید محمود صارمی، گفت: نقش خبرنگاران نقشی حساس و بی‌بدیل است و خوشبختانه در این چند سال اخیر این شهرستان در حوزه خبرنگاران به خوبی نقش آفرین و فعال بوده است.

کمالی اظهار کرد: مهمترین دغدغه‌ خبرنگاران هم‌افزایی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بندرخمیر با اشاره به اینکه امید آفرینی در مردم یک تکلیف است افزود: خبرنگاران باید با نقدهای سازنده و منصفانه در توسعه‌مندی جامعه تلاش کنند.

در پایان این جلسه از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه تقدیر و دفتر بسیج رسانه و خبرنگاران در محل فرمانداری شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام 

نظر شما