شناسهٔ خبر: 68202173 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهردار بابل خبرداد

اجرای پروژه مدافعان حرم در بابل

مریم عبدی

شهردار بابل با اشاره به اینکه مهم‌ترین دغدغه شهرداری اجرا و اتمام پروژه های عمرانی است، گفت: بزودی اجرای پروژه مدافعان حرم با همکاری شورای شهر در دستور کار قرار دارد.

صاحب‌خبر -

حامد بیکایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از شاخص‌ترین برنامه های شهرداری در بابل بحث اجرای پروژه های عمرانی است که برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

 وی تصریح کرد: در حال حاضر مهم‌ترین اولویت شهرداری در بابل اجرای پروژه مدافعان حرم است که با پشتوانه شورای اسلامی شهر در دستور کار قرار دارد و طی نشستی که با پیمانکاران داشتیم به نتایج خوبی هم رسیدیم و امیدواریم این پروژه را اجرایی شود.

وی همچنین بحث پیمانکاران خدمات شهری، ایجاد فضای فرهنگی، احداث پارک‌ها و زیباسازی فضای شهری را از دیگر اولویت خود در شهرداری برشمرد.

شهردار بابل با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین فاکتور مدیریت شهری تعامل با شورای شهر است، گفت: همواره در دوران مدیریتی خود سعی می‌کنم تعامل خوبی با دستگاه های اجرایی و اعضای شورای شهر داشته باشیم تا خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه شود.

شهردار بابل با اشاره به اینکه مهم‌ترین اولویت این نهاد خدمات رسان بحث اجرای پروژه های عمرانی و خدمت رسانی به شهروندان است، یادآور شد: معتقدم هر کاری برای مردم انجام دهیم هم در این دنیا و هم در آخرت ماندگار خواهد بود و هدف خدمتگزاری مطلوب به شهروندان و ایجاد شهری آباد در خور شأن مردم است.

این مسئول پروژه کمربندی شرقی دوم را یکی از پروژه های مهم شهرداری بابل برشمرد و تصریح کرد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۴۳ درصدی به طول ۳.۲ کیلومتر با هدف توسعه شبکه ارتباطی معابر، سهولت دسترسی و کاهش حجم ترافیک درون شهری بخش عمده ترافیک در شرق شهر بابل را ساماندهی کرده و در روان سازی ترافیک غرب به شرق استان موثر خواهد بود.

اجرای پروژه مدافعان حرم در بابل

بیکایی از اجرای پروژه ساماندهی ورودی شمالی در راستای ساماندهی ترافیک شهری خبر داد و گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد برای ساماندهی ترافیک با رویکرد هویت بخشی و بهبود کالبد شهری با هدف ایمن سازی و کاهش مخاطرات ترافیکی، روان سازی و افزایش ایمنی تردد، همسان سازی پیاده رو، اجرای شبکه جمع آوری آب‌های سطحی، مسیر دوچرخه سواری، مبلمان شهری، افزایش سرانه فضای سبز و نوسازی روکش آسفالت انجام می‌شود.

شهردار بابل ساماندهی ورودی جنوبی با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد و ساماندهی پیاده رو حاشیه بابلرود را با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد را از دیگر پروژه های عمرانی این شهرداری برشمرد و یادآور شد: ساماندهی ترافیکی و همسان سازی پیاده رو با رویکرد هویت بخشی، زیباسازی و بهبود کالبد شهری در مبادی ورودی جنوبی شهر و با هدف ایمن سازی و کاهش مخاطرات ترافیکی روان سازی و افزایش ایمنی تردد، همسان سازی پیاده رو، اجرای شبکه جمع آوری آب‌های سطحی، مبلمان شهری و افزایش سرانه فضای سبز شهری و نوسازی روکش آسفالت در دست اجراست.

بیکایی به ضرورت احداث پارک‌ها اشاره و تصریح کرد: احداث پارک منطقه‌ای سراج را با هدف ایجاد توسعه فضای فرهنگی و اجتماعی، تفریحی و ورزشی شهری در راستای افزایش سرانه فضای سبز در دست اجرا داریم.

شهردار بابل از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی این پروژه خبر داد و افزود:  این پروژه دارای امکاناتی چون مبلمان، مسیر پیاده روی، تجهیز فضای بازی کودکان، نمازخانه، کافه تریا، فست فود، گالری و نگارخانه،  سرویس بهداشتی، ساختمان مدیریت، نگهبانی، حوض و آبنما مرکزی است.

اجرای پروژه مدافعان حرم در بابل

وی همچنین از احداث پارک شهید بذری با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی خبر داد و گفت: احداث پارک محله محور با هدف ایجاد فضای شهری جهت تفریح و سرگرمی شهروندان همجوار و افزایش سرانه فضای سبز شهری، مبلمان و تجهیز فضای بازی کودکان و توسعه ورزش همگانی با رویکرد شاداب سازی شهروندان انجام می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما