شناسهٔ خبر: 68201811 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

آیا برد پیت به بازنشستگی فکر می کند؟!

هم زمان با کسب نامزدی در جوایز امی، برد پیت احساس می‌کند که دارد آخرین گام‌های بازیگری را برمی‌دارد، اما این به معنای بازنشستگی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش تابناک به نقل از مهر، برد پیت سال ۲۰۲۲ وقتی در مصاحبه‌ای گفته بود با ورود به آخرین مراحل دوران بازیگری، احتمالاً حرفه سینمایی‌اش رو به پایان است، خبرساز شد. این سخنان موجب شده بود تا چنین برداشت شود که پیت به بازنشستگی فکر می کند، هرچند او بعداً روشن کرد که این برداشت با آنچه او در واقع منظورش بود، فاصله زیادی داشت.

اکنون برد پیت در یک مصاحبه بلند در همراهی با جورج کلونی حضور یافته و بار دیگر گفته است فکر می کند ۲ سال بعد روند حرفه‌ای‌اش کند می شود، اما معنایش این نیست که این حرفه را رها می‌کند. وی گفت: هنوز به نوعی در همان مسیر هستم و همین احساس را دارم. واقعاً فقط سعی می‌کنم از افرادی که دوستشان دارم لذت ببرم و فقط زندگی کنم.

پیت در توضیح آخرین گام‌ها چنین توضیح داد: منظورم از فصل‌ها بود. وقتی وارد این کار می‌شوی، همه چیز در حال کشف است، واقعاً هیجان‌انگیز و جالب و دردناک و افتضاح است، همه اینهاست. بعد وقتی اجازه ورود به بخش‌های جدی را پیدا می‌کنی، بدل به یک بازی دیگر شامل مسئولیت‌ها و چیزهایی می‌شود که باید به آنها پاسخ دهی، اما فرصت و لذت کار با افرادی که واقعاً به آنها احترام می‌گذاری را داری و بعدش حالا این مقطع است؛ اینکه این سال‌های آخر چه خواهد بود؟

من پدر و مادرم را می‌بینم … در دهه ۸۰ زندگی بدن ضعیف‌تر می‌شود. با این حال من به فرانک گری (طراح و معمار کانادایی) نگاه می‌کنم، او دوست‌داشتنی‌ترین مرد است و در ۹۵ سالگی هنوز هم هنری بزرگ و خانواده زیبایی دارد و من فکر می کنم که این نوعی فرمول برای خلاق ماندن و ادامه عشق به زندگی است.

پیت که همچنان یک ستاره پرطرفدار هالیوود است، علاوه بر فیلم «گرگ‌ها» که در آن با کلونی همراه شده، درام رقابت های اتومبیلرانی با عنوان «فرمول وان» را دارد که قرار است سال ۲۰۲۵ اکران شود.

وقتی او اولین بار درباره آخرین گام ها صحبت کرده بود، کوئنتین تارانتینو که با هم در «روزی روزگاری در هالیوود» و «لعنتی‌های بی‌آبرو» همکاری کرده بودند، ابراز تاسف کرد و گفت وقتی پیت بازیگری را کنار بگذارد، صنعت سینما «یکی از آخرین ستاره‌های بزرگ باقی‌مانده» را از دست خواهد داد.

تارانتینو در آن زمان درباره پیت گفت: او از یک نژاد متفاوت انسان است و صادقانه بگویم، فکر نمی‌کنم بتوانید دقیقاً آن را توصیف کنید زیرا مانند توصیف درخشش ستاره است. وقتی «لعنتی‌های بی‌آبرو» را می‌ساختیم متوجه این موضوع شدم. وقتی برد در صحنه بود، احساس نمی‌کردم که از ویزور دوربین نگاه می‌کنم، احساس می‌کردم دارم فیلم می‌بینم. فقط حضور او در چهار گوش قاب این تصور را ایجاد کرده بود.

«گرگ‌ها» از ۲۷ سپتامبر در اپل تی‌وی پخش می‌شود و پیش از آن از ۲۰ سپتامبر فقط به مدت یک هفته در سینماها روی پرده خواهد بود.

در همین حال جوایز امی با معرفی رسمی نامزدهای تهیه‌کنندگان در دسته‌های درام، کمدی و سریال‌های کوتاه، برد پیت را که با کمپانی «پلن بی» خود در میان تهیه کنندگان سریال «۳ مشکل بدن» جای داشت، نامزد دریافت این جایزه کرد.

نظر شما