شناسهٔ خبر: 68201619 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی: حامیان پزشکیان به دنبال سهم خواهی هستند

حسین انواری، فعال سیاسی اصولگرا و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی: امروز رفتارهایی را از برخی حامیان آقای پزشکیان مشاهده می کنیم که رفتار آنها در زمان انتخابات تفاوت دارد، علت هم به سهم خواهی برمی گردد. آنها سهمی را برای خود درنظر گرفته بودند و حالا برآورده نشده است بنابراین یا علیه آقای پزشکیان موضع می گیرند یا کنار می کشند

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  حسین انواری، فعال سیاسی اصولگرا و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره هجم بالای انتقادها به انتصابات و انتخاب های مسعود پزشکیان در چینش کابینه گفت: هر روز برای آقای دکتر پزشکیان دعا می کنم چون او در شرایطی قرار گرفته که هر کاری کند تحت فشار قرارش می دهند. کسانی که زمان انتخابات دور آقای پزشکیان جمع شدند و به او کمک کردند، اگر قصد قربت داشتند، خیلی خوب است چون برای ادای تکلیف آمدند اما اگر نیت شان سهم خواهی بود، طبیعی است که امروز دچار یک تضاد رویکردی شدند.

وی با بیان اینکه امیال و خواسته های هر فردی با فرد دیگر تفاوت دارد، افزود: امروز رفتارهایی را از برخی حامیان آقای پزشکیان مشاهده می کنیم که رفتار آنها در زمان انتخابات تفاوت دارد، علت هم به سهم خواهی برمی گردد. آنها سهمی را برای خود درنظر گرفته بودند و حالا برآورده نشده است بنابراین یا علیه آقای پزشکیان موضع می گیرند یا کنار می کشند.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: اگر معتقدیم که باید آقای پزشکیان را باید کمک کرد، باید در هر شرایطی این کمک را انجام دهیم. امکان دارد به ترکیب کابینه نقد داشته باشیم، اشکال ندارد آن را بیان کنیم، کاری که مجلس این روزها انجام می دهد. آقای پزشکیان ماحصل یافته هایش را به مجلس و افکارعمومی عرضه کرد و خوب است کابینه از جهات مختلف بررسی شود و چکش کاری های لازم صورت گیرد تا از این طریق به آقای پزشکیان کمک شود.

وی افزود: واقعا چه مسئله ای است که برخی علیه پزشکیان قیام می کنند؟ این جز منافع فردی و نگاه حزبی و قومیتی علت دیگری نمی تواند داشته باشد. آقای پزشکیان به شدت از نگاه جناحی و سهم خواهی فاصله گرفته و می گیرد. ادامه این رفتارها قطعا پزشکیان و دولت را اذیت می کند و به کشور هم صدمه می زند.

این عضو ارشد حزب موتلفه بیان کرد: ما به فرمان مقام معظم رهبری ملزم به تقویت دولت و رئیس جمهور هستیم، در عین نقادی منصفانه و ناصحانه، از ضعیف دولت پرهیز داریم. در شرایط و اوضاعی که کشور با چالش های داخلی و خارجی مواجه است پشت چشم نازک کردن و قهر کردن به دلیل برآورده نشدن منافع فردی و جناحی هیچ توجیهی ندارد.

منبع: نامه نیوز

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما