شناسهٔ خبر: 68201574 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار خوی:

زیرساخت های ورزشی خوی ارتقا یابد

علی محبوبی

فرماندار خوی گفت: ضروری است توانمندی‌های ورزشی شهرستان خوی ارتقاء داده شود و برای اینکار نیاز به استفاده علاقمندان و نخبگان و متخصصین ورزشی است.

صاحب‌خبر -

کریم علی نژاد ۲۵ مرداد ماه در جلسه شورای ورزشی شهرستان خوی که با حضور هیئت‌های ورزشی برگزار شد، با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی از ورود به حواشی‌های کاذب و احیانا سیاسی خودداری نموده و در مسیر ورزش تمام تلاش خودش را بکار گیرند، خواستار حل مشکلات زیر ساختی ورزش خوی شد و گفت: با تمام توان در خدمت ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی برای تکمیل زیرساخت‌ها و اقتصاد ورزشی خوی هستیم.

فرماندار خوی، ظرفیت‌های ورزشی خوی را در بخش نوجوانان و جوانان و پیشکسوتان ورزشی بی بدیل عنوان کرد و گفت: شهرستان خوی بعد از ارومیه دومین شهر ورزشی استان است و به همین خاطر ضروری است که ورزش خوی را به دور از حواشی‌ها پیش ببریم.

وی خواستار توجه جدی اداره ورزش و جوانان به ورزش قهرمانی و سرمایه گذاری روی نوجوانان و جوانان‌ و ارتقای زیرساخت‌های ورزشی خوی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوی نیز در این جلسه با بیان اینکه عمومی کردن ورزش از اولویت‌های اداره ورزش و جوانان است، تصریح کرد: برای رشد و شکوفایی ورزش نیاز به همکاری و کمک تمام ادارات داریم تا بتوانیم هیئت‌های ورزشی در بخش‌های مختلف را راه‌اندازی کنیم.

علی اکبرلو ادامه داد: در برگزاری مسابقات ورزشی، اماکن ورزشی سایر دستگاه‌ها در اختیار اداره ورزش قرار گیرد.

وی نبود خوابگاه ورزشی را از مشکلات عمده ورزش شهرستان عنوان کرد و گفت: برگزاری تورنمت‌ها و مسابقات ملی می‌تواند سطح ورزش خوی را ارتقاء دهد.

علی اکبرلو، خواستار راه اندازی مسابقات ورزشی ادارات شد و گفت: تکمیل ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان مطالبه اصلی ورزشکاران خوی است. 

در ادامه این جلسه هیات‌های ورزشی به بیان مسائل و مشکلات خودشان پرداختند.

انتهای پیام

نظر شما