شناسهٔ خبر: 68201224 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

نماینده مجلس: قوه قضاییه عزم و اراده مبارزه با فساد را دارد

نماینده مجلس دوازدهم با بیان اینکه قوه قضاییه دارای عزم و اراده برای مبارزه با فساد است گفت: نتایج پرونده‌های کلان باید به صورت شفاف به سمع و نظر مخاطبان برسد تا اذهان عموم قانع شود.

صاحب‌خبر -

فضل الله رنجبر در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به رویکرد دستگاه قضا در مبارزه با فساد بیان کرد: رویکرد کلی قوه قضاییه در این باره خوب بوده، زمینه کار خیلی گسترده است و باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: سلامت اداری و مبارزه با فساد مورد تاکید مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام است. تلاش‌هایی صورت گرفته است اما کافی نیست و ما اوایل راه هستیم، باید سرعت تدبیر امور و مبارزه با فساد با جدیت بیشتر اغزایش یابد.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه عزم و اراده مبارزه با فساد را دارد گفت: مبارزه با فساد خواست ملت و همه ماست. مبارزه با فساد و تلاش افرادی که در این امور هستند موجب رضایتمندمی و اعتماد بیشتر مردم می‌شود.

رنجبر با اشاره به اینکه آنچه به اعتماد و رضایتمندی مردم لطمه می‌زند فساد اداری در هر ارگان و دستگاهی است اظهار داشت: هر چقدر در این زمینه تلاش و مجاهدت بهتری صورت بگیرد میزان رضایتمندی مردم بیشتر خواهد شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مبارزه با فساد به صورت شفاف خواست ماست گفت: نتایج پرونده‌های کلان باید به سمع و نظر مخاطبان برسد تا اذهان عمومی قانع شود ما در این بخش کمی مشکل داریم و اقناع فکری باید برای جامعه در این باره صورت بگیرد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما